۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۳۵۴۸۹
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:‌

آمریکایی‌‌ها ‌منتظر انتقام کوبنده و سخت ملت ایران و جبهه مقاومت باشند‌

آمریکایی‌‌ها ‌منتظر انتقام کوبنده و سخت ملت ایران و جبهه مقاومت باشند‌
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: آمریکایی‌‌ها ‌منتظر انتقام کوبنده و سخت ملت ایران و جبهه مقاومت باشند‌.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در همایش طلاب و روحانیون که به‌مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و هم‌رزمانش و سوگواری ایام فاطمیه در مجتمع نور سنندج برگزار شد، اظهار داشت: تشییع سردار سلیمانی عظمت جبهه مقاومت را به تصویر کشید، بسیاری از تحلیل‌گران عرصه جهانی عظمتی را که در قیام مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید سلیمانی صورت گرفت، غیرقابل تصور می‌دانستند.

وی افزود: تمام جبهه‌های مقاومت در جهان به برکت تلاش‌های شهید سردار سلیمانی، نیروهای تربیت‌شده خود را دارند و بی‌شک حضور گسترده ملت ایران در مراسم تشییع سردار دل‌ها این پیام را به تمام ملت‌ها داشت که انقلاب در عمق وجود ملت ایران قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه رزمندگان اسلام و سبزپوشان غیور تربیت‌یافته مکتب اسلام و بر مبنای صداقت تربیت شده‌اند، به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن شهید سلیمانی اشاره و تصریح کرد: باید آمریکایی‌‌ها برای انتقام خون سردار دل‌ها، منتظر پاسخ کوبنده و سخت ملت ایران و جبهه مقاومت باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه سقوط هواپیمای اوکراین و شهادت تعدادی از هموطنانمان در این پرواز اتفاق دردناکی و تمام مسئولان نظام و ملت را متاثر کرد، گفت: گرچه سرداران جان برکف سپاه تمام مسئولیت این حادثه تلخ را پذیرفته اما نباید سایر مسببین را نادیده گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی بیان کرد: اینکه جزئیات حادثه با مقداری تأخیر اطلاع‌رسانی شد، دلیل بر پنهان کاری نبود چراکه باید متولیان بررسی‌های لازم را انجام و اطمینان حاصل می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه صداقت و شجاعت سپاه در قبول مسئولیت مثال‌زدنی و در هیچ جای جهان نمی‌توان دید، تاکید کرد: باید از این صداقت سبزپوشان تجلیل و درس عبرتی برای دیگر مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به بیان جایگاه سردار شهید سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: حاج قاسم با شهادتش موج عظیمی را در کشور اسلامی ایجاد کرد فضای کشور، نگرش، دل‌ها و اذهان امت اسلامی را به سمت شهادت، ایمان، مجاهدت، عزت و کرامت سوق داد.

وی افزود: روح مطهر شهید سلیمانی همانند یک عطر معطر که فضای اتاقی را عطرآگین می‌کند، فضای کشور اسلامی را عطرآگین کرد و قلب و ذهن آحاد ملت اسلامی و مسئولان مملکت متوجه فضیلت‌ها و ارزش‌های آسمانی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه شخصیت حاج قاسم مصداق فرازهایی از نهج‌البلاغه بوده که در مورد پارسایان بیان شده است، تصریح کرد: قدرتمند بودن در دینداری، تعهد و پایبندی، باور، اعتقاد، سست عنصر نبودن، دور اندیشی حکیمانه و نگرش و بینش الهی، ایمان راسخ، عظمت و تجلی جلال پروردگار در دل‌های آنها از علائم و مشخصه‌های پارسایان بوده که سردار دل‌ها نیز این ویژگی‌های بارز را داشتند.

حجت‌الاسلام حاتمیان یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی در دنیا به رشادت، جهاد، فرماندهی، شجاعت، بدون هیچ تکبر و خودنمایی شهره آفاق بود و با نهایت فروتنی به مبارزه ادامه داد و برای آرامش مردم خود را به سختی می‌افکند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات