۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۳۷۶۵۹
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مطرح کرد؛

مقاومت، شاخصه مکتب امام| استفاده دشمن از جریان نفوذ برای شکستن خط مقاومت

مقاومت، شاخصه مکتب امام| استفاده دشمن از جریان نفوذ برای شکستن خط مقاومت
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه مکتب امام مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، گفت: مقاومت هزینه دارد اما نتیجه آن عزت و سربلندی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، امروز در مراسم چهل و یکمین سالگرد ورود تاریخی امام راحل به میهن که در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب برگزار شد، گفت: 12 بهمن یوم الله است.

وی افزود: ملت انقلابی و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران امسال باشکوه تر از سالهای گذشته دهه فجر که روزی سرنوشت ساز در تاریخ ملت ایران محسوب می شود را جشن خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به شاخصه های شخصیتی امام راحل ایشان را انسانی مومن، صالح، شجاع و با اراده‌ای پولادین معرفی کرد و اظهار داشت: امام راحل با تکیه بر اسلام ناب به سوی مردم آمدند و ملت را از یوغ ظلم و ستم طاغوت نجات دادند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور یوم الله 12 بهمن را سالروز ملاقات حیات بخش امام و امت دانست و ابراز کرد: انقلاب اسلامی ثمره همراهی امت با امام است امروز نظام اسلامی قله های ترقی و پیشرفت را طی کرده و نمونه ای از مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تنها خط و مکتب امام راحل است که می تواند انقلاب اسلامی را به پیش برده و سعادت آفرین باشد، عنوان کرد: مکتب امام راحل ریشه الهی داشته و مبتنی بر کلام اولیای الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به اینکه خلاقیت، خودسازی و جامعه پردازی در مکتب امام راحل موج می زند، اظهار داشت: مقاومت از شاخصه های مهم مکتب امام راحل و مبتنی بر آیات و روایات است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور قدرت و اقتدار امروز ایران را نتیجه مقاومت ملت ایران بیان کرد و گفت: ملت ایران در سایه همین مقاومت فتوحات بسیاری کسب کرد؛ خواری امروز دشمنان مقاومت، نتیجه پیروی از مکتب امام است.

وی با تاکید بر اینکه مکتب امام به عنوان یک شاخص پیشرو باید مورد توجه جوانان قرار گیرد، عنوان کرد: مقاومت هزینه دارد اما نتیجه ای که از مقاومت و ایستادگی کسب می شود عزت و سربلندی است در حالی که تسلیم ثمری جز ذلت ندارد؛ ما باید همه برنامه های اقتصادی، سیاسی، نظامی و غیره خودمان را براساس فرهنگ مقاومت برنامه ریزی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: دشمن در طول این چهل سال از هر طریقی خواست با جریان نفوذ و نفاق خط مقاومت را بشکند تا این اندیشه گسترش پیدا نکند اما با شکست روبرو شد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور یوم الله دهه فجر امسال به سبب شهادت حاج قاسم سلیمانی و عملیات انقلابی ایران در عین الاسد را بسیار ویژه و شاخص بیان کرد و گفت: امسال به سبب تقارن اربعین سردار دلها با 22 بهمن ملت ایران حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی انتخابات جمهوری اسلامی ایران را نماد مردم سالاری دینی بیان کرد و افزود: در انتخابات پیش رو مسؤولان و مردم مراقب باشند گرفتار دوقطبی نشوند و از تعابیری که موجب خرسندی و سوء استفاده دشمنان می شود استفاده نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به اینکه طرح معامله قرن خواب آشفته بدون تعبیر است، عنوان کرد: رونمایی از این طرح شکست خورده بیانگر اوج ضعف و سستی استراتژیک آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی بود؛ این طرح آشفته و بدون حامی بوده و تنها جیره‌خواران از آن حمایت کردند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات