۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۳۷۹۲۸
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

عزت، میوه استقامت و ایستادگی است

عزت، میوه استقامت و ایستادگی است
حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه امروز در مذاکرات امنیتی آمریکا یک طرف بحث نام مبارک شهید سلیمانی است، گفت: عزت میوه استقامت و ایستادگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در مسجدجامع غدیرخم برگزار شد، گفت: طبق صریح آیات الهی لزومی ندارد مسلمانان بعد از عهد شکنی کفار و مشرکان بر معاهده ای که با آنان بستند پایبند باشند.

وی شعار «مرگ بر آمریکا» را از جمله شعارهای قرآنی دانست و ادامه داد: امت اسلامی تنها با استقامت و ایستادگی است که می توانند بر دشمنان فائق بیایند؛ انسان در مسیر حق باید استقامت بورزد و خداوند متعال آدمی را با همین امر امتحان می کند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین خاموشی با اشاره به اینکه تنها انسان های مومن هستند که در مسیر هدایت مقاومت می کنند، ابراز کرد: کجی، گمراهی، انحراف و غفلت شامل کسانی می شود که در مسیر حق اهل مقاومت و پایداری نباشند این افراد مورد غضب الهی قرار می گیرند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معرف مسیر استقامت و ایستادگی است، اضافه کرد: امام خمینی(ره) با وجود همه سختی ها و تبعیدهایی که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی متحمل شدند دست از استقامت و ایستادگی نکشیدند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی ادامه داد: انسان هرگز نمی تواند به خداوند و روز قیامت ایمان داشته باشد در عین حال با دشمنان پروردگار نیز دوستی کند؛ امام علی(ع) فرمودند: جهاد ابوابی از ابواب بهشت است، امروز در مذاکرات امنیتی آمریکا یک طرف بحث نام مبارک شهید سلیمانی مطرح می شود.

حجت ‌الاسلام والمسلمین خاموشی با اشاره به اینکه امروز گفتمان انقلاب اسلامی در جهان جریان یافته است، بیان داشت: امروز دشمنان با مشاهده همین امر دست به ایجاد تروریسم زد تا با ضربه زدن به ایران مانع صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان شود.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه شیخ زکزاکی را از رویش های انقلاب برشمرد و گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حتی به اندازه پنج نفر شیعه در آفریقا وجود نداشت اما با مجاهدت و تلاش های تبلیغی که این رهبر نیجریایی به تاسی و پیروی از امام راحل انجام داد امروز بیش از 20 میلیون شیعه در آفریقا وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مصداق بارز تقابل اسلام و استکبار است، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره همان اخلاص و مجاهدت‌های جهادی بود که مردم برای رسیدن به عزت و سربلندی انجام دادند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات