۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۳۸۵۵۴
امام جمعه کرمان:

حضور گسترده مردم در انتخابات سبب یأس دشمنان می‌شود

حضور گسترده مردم در انتخابات سبب یأس دشمنان می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس، گفت: حضور گسترده در انتخابات و انتخاب کردن شخص اصلح از مهم ترین وظایف مردم شمرده می شود.
به گزارش خبرنگار رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) این شهر با اشاره به سخنی از حضرت امیر مومنان علی (ع)، اظهار کرد: تقوای اجتماعی و فردی دو عنصر مهم پیشرفت در جامعه برای مسؤولان شمرده می شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امید داشتن بهشتیان از رحمت الهی سبب آرامش قلب‌ها می‌شود، افزود: غفلت کردن از آخرت و خواب رفتن کسانی که غرق دلبستگی‌های کاذب و نابود شدنی دنیا می‌شوند، پشیمانی به وجود می‌آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه برخی با لابی گری به مسؤولیتی می‌رسد، ایراد کرد: کسی که در انجام کاری که بر عهده اش واگذار شده است و توانایی انجامش را ندارد چرا باید عمر خود و جامعه‌ای را با بی مسؤولیتیش تباه کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره اینکه همسران، مادران و خواهران شهدا ایثارگری‌ها داشته اند، افزود: فداکاری‌ها و تربیت کردن اسطوره‌هایی ماندگار سبب سربلندی ایران عزیزمان است.

امام جمعه کرمان با یادآوری دست بیعت دادن دلیران قهرمان نیروی هوایی ارتش با امام قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگ و شیرین هدیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب غرور ملی ما مورد توهین قرار می گرفت، افزود: تبدیل کردن حکومت طاغوت به حکومت اسلامی و حکومتی که در راس آن ولی فقیه است از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان به اینکه پیشرفت کشور با استقلال تمام دستاورد دیگری از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: انتخابات‌های آزاد از آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات سبب نابودی دشمنان می‌شود، تاکید کرد: خدمت کردن به مردم از مهم ترین وظایف نمایندگان مجلس شمرده می شود./۱۳۸۰/پ310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
عجب یه از خبرنگاران تو کرمان که خبر می فرسته بعد از چند هفته
0
0