۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۳۸۶۴۱
به همت مرکز بین المللی علم، فرهنگ و عقلانیت؛

همایش بین المللی ایثار اجتماعی و نوع دوستی از دیدگاه ادیان برگزار می شود

همایش بین المللی ایثار اجتماعی و نوع دوستی از دیدگاه ادیان برگزار می شود
همایش بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسلانی و علوم اسلامی با محوریت ایثار اجتماعی و نوع دوستی از دیدگاه ادیان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین عندلیب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری همایش بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسلانی و علوم اسلامی با محوریت ایثار اجتماعی و نوع دوستی از دیدگاه ادیان اظهار کرد: مرکز بین المللی علم، فرهنگ و عقلانیت با همکاری مرکز دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر کشور و مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزار می شود.

دبیر علمی همایش ایثار اجتماعی و نوع دوستی از دیدگاه ادیان، با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: هدف از این همایش احیا و بازخوانی گفتمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در لزوم خدمت رسانی و کمک به مناطق محروم، مستضعفان و محرومان جامعه است.

وی بیان کرد: طلاب، دانشجویان و پژوهشگران می توانند آثار خود را تا 30 بهمن ماه از طریق سامانه اینترنتی www.iscsr.com ارسال کنند.

حجت الاسلام عندلیب در پایان خاطرنشان کرد: همایش بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی و علوم اسلامی با محوریت ایثار اجتماعی و نوع دوستی از دیدگاه ادیان، هشتم اسنفدماه از ساعت 8:30 تا 16:30 در سالن همایش های فرهنگسرای جوان واقع در انتهای بلوار امام موسی صدر، جنب استانداری قم برگزار می شود./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
مصطفی رستمی
ارسال نظرات