۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۳۸۷۲۸
در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم؛

۱۶ طلبه مدرسه صاحب الزمان ماهشهر در دوره ویژه روانشناسی شرکت کردند

۱۶ طلبه مدرسه صاحب الزمان ماهشهر در دوره ویژه روانشناسی شرکت کردند
حجت الاسلام خوشبین به برگزاری دوره روانشناسی با شرکت ۱۶ طلبه اشاره کرد و گفت: این دوره یک هفته در میان و هر هفته به مدت دو روز برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مؤسسه تخصصی امامت در شهرستان آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: دوره تبیین مبانی امامت و نقد شبهات یمانی و وهابیت برای طلاب پایه سه به بالا و با حضور ۳۰ طلبه و به مدت سه رور در هفته، طی روز‌های آینده آغاز بکار می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ماهشهر به برگزاری دوره روانشناسی با شرکت ۱۶ طلبه و حضور اساتید مدعو از استان قم اشاره کرد و گفت: این دوره یک هفته در میان و هر هفته به مدت دو روز برگزار می‌شود تا طلاب پس از اتمام بتوانند در مدارس، پارک‌ها و مساجد خدمات مشاوره‌ای ارائه بدهند.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری دوره ویژه ناشنوایان در مدرسه خاطرنشان کرد: این دوره در ۶ جلسه و با حضور اساتید متخصص مرکز تبلیغی قم و شرکت طلاب خواهر و برادر شهرستان «طلاب سطح ۲ به بالا» در حال برگزاری است.

حجت الاسلام خوشبین ادامه داد: از آنجا که ماهشهر بیشترین ناشنوا «دو هزار نفر» را در سطح استان دارد؛ بنابراین دوره مذکور را برای طلاب برگزار شد تا در این امرفعالیت تبلیغی داشته باشند.

وی در پایان از برگزاری گعده‌ها و نشست‌های مرتبط با اوضاع جاری از قبیل ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: اعزام مبلغ در دهه فجر صورت نگرفت، اما در ایام فاطمیه اعزام مبلغ به روستا‌ها و سطح شهرستان صورت گرفت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات