۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۳۹۱۶۰
فجر سلیمانی|نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

فجر امسال، فجر سلیمانی بود| تضعیف شورای نگهبان خواسته دشمن است

فجر امسال، فجر سلیمانی بود| تضعیف شورای نگهبان خواسته دشمن است
آیت‌الله خاتمی با تأکید بر این که تضعیف شورای نگهبان خواسته دشمن است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع راهپیمایان در میدان عاشورای کرمان با اشاره به ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه فجر امسال، فجر سلیمانی است، افزود: مسأله حاج قاسم مسأله فرد نیست مسأله یک مکتب است ما شاهدیم که حضرت آقا در هر جلسه یاد ایشان را گرامی می‌دارند.
 
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه یاد شیهد سلیمانی پیام‌های ماندگاری دارد، عنوان کرد: اخلاص داشتن در کار‌ها برای خدا، ولایت مداری، سرباز ولایت بودن و حضور داشتن مداوم در مسیر جهاد برای خدا از ویژگی‌های خاص این شهید عزیز است.
 
وی با اشاره به اینکه حاج قاسم منطقه خاورمیانه را برای جوانان ایجاد کرد، افزود: آمریکا در پی ایجاد خاورمیانه بزرگ بود و شهید سلیمانی مانع این کار شد، حاج قاسم آمریکا را ناکام گذاشت.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه شهید سلیمانی عزیز در کمتر از ۳ سال مقاومت را بیان کرد و توانست ریشه جلادان را بسوزاند، تصریح کرد: این سردار دل‌ها با انقلابی گری در قلب همه ماندگار شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور در انتخابات ۲ اسفند که تکمیل کننده این راهپیمایی و تکمیل بدرقه شهید حاج قاسم است، خاطرنشان کرد: رای مجدد در انتخابات پیش رو آری گفتن به نظام جمهوری اسلامی، تقویت نظام و بیعت کردن با نظام امام ولایت و شهدا است.
 
وی ادامه داد: یکی از شاخصه‌های فرد اصلح، انقلابی بودن است و مردم به فردی رای بدهند که انقلابی باشد و خدمت گزار مردم باشد.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مدیریت جهانی لازمه هر مسؤولی در کشور است، تصریح کرد: مسؤولان خدمت گزار مردم باشند و سعی کنند مشکلات اقصادی را در جامعه با برنامه ریزی حل کنند.
 
وی با بیان این که دشمنان از طریق فضا‌های مجازی و رسانه‌ها به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند، ابراز کرد: دشمنی آمریکا برای ملت ایران ثابت شده است و دشمن از هر راهی استفاده می‌کند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرد.
 
آیت‌الله خاتمی با ابراز اینکه تضعیف شورای نگهبان حرکتی ضدانقلابی شمرده می‌شود، گفت: معامله قرن یک جنایت بزرگ و معامله‌ای غاصبانه است و جنایتکار قرن اشغال اسرائیل را تثبیت کرده و مسلمانان باید هوشیار باشند.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که خیانتکاران جهانی به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی هستند، افزود: سران صعودی عربستان خائن‌الحرمینی هستند که آمریکا و صهیونیسم را حمایت و به مسلمانان خیانت می‌کنند.

وی در پایان با بیان این که مسئله فلسطین یک مسئله جهانی است، خاطرنشان کرد: معامله قرن یک معامله شکست از سوی دشمن است./۱۳۸۰/پ210/ب1
ارسال نظرات