۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۳۹۲۹۲
مدیر کل اداره اوقاف استان تهران:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه حمایت از نظام و شهدا است

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه حمایت از نظام و شهدا است
مدیر کل اداره اوقاف استان تهران گفت: امیدواریم این حضور پرشور که نشانه حمایت از نظام و شهدا است بتواند پشتوانه خوبی برای اهداف رهبر معظم انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجتبی عبداللهی مدیر کل اداره اوقاف استان تهران، امروز به مناسبت جشن سالگرد انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، گفت: با حضور میلیونی مردم کشورمان سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران همگام با مردم عزیزمان در جشن انقلاب حضور دارد.

وی افزود: همه حوزه‌های اوقاف و امور خیریه استان تهران اعم از ادارات و امامزاده‌ها با حضور فعال در کنار مردم در جشن بزرگ ۴۱ سالگی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت و حضور فعال دارند.

عبداللهی بیان کرد:‌ غرفه‌های فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه استان تهران در واقع هم درباره مباحث فرهنگی وقف و هم درباره مباحث فرهنگی مربوط به دوران انقلاب اطلاع‌رسانی می‌کنند.

مدیر کل اداره اوقاف استان تهران ادامه داد: همچنین این غرفه‌ها در زمینه مبارزه با استکبار جهانی کارهای متنوعی را انجام می‌دهند که همراه با طنز و کارهای ویژه است. این فعالیت‌ها همراه با کارهای ویژه است که مردم بازدید کرده شاد باشند و لذت ببرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این حضور پرشور که نشانه حمایت از نظام و شهدا است بتواند پشتوانه خوبی برای اهداف رهبر معظم انقلاب باشد، امسال حضور پرشور مردم و استقبال خوب از غرفه‌های فرهنگی بسیار بیش از سال‌های گذشته بوده است.

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات