۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۳۹۴۵۸
با محوریت انتخابات؛

سلسله نشست‌ها و جلسات بصیرتی در مدرسه امام صادق اندیمشک برگزار می‌شود

سلسله نشست‌ها و جلسات بصیرتی در مدرسه امام صادق اندیمشک برگزار می‌شود
حجت الاسلام شیرمهد گفت: سلسله نشست‌ها و جلسات بصیرتی با موضوع انتخابات و انتخاب اصلح در مدرسه امام صادق اندیمشک برگزار می‌شود.
حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد، مدیرمدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه انتخابات از جایگاه و اهمیت والایی در تعیین سرنوشت ملت ایران برخوردار است، اظهار داشت: انتخابات برای کشور از هر لحاظی مصونیت به همراه دارد با این حال باید نماینده‌ای مؤمن، بصیر و انقلابی انتخاب شود.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک ادامه داد: نماینده‌ای باید انتخاب شود که عدالت محور، پرکار، جهادگرا، اهل عمل و وفاکننده به وعده‌های داده شده باشد تا انقلاب اسلامی در گام دوم پیش رود.

این مقام مسئول در راستای انتخابات با اشاره به فعالیت‌های طلاب و روحانیت گفت: در مدرسه سلسله نشست‌ها و جلسات بصیرتی با موضوع اتنخابات و انتخاب اصلح برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شیرمهد در رابطه با حوزه انقلابی بیان داشت: در این راستا، کلاس‌های اخلاقی و مرتبط با زی طلبگی جهت آشنایی طلاب با ویژگی‌های طلبه انقلابی برگزار شد.

وی با اشاره به سالگرد صدور بیانیه گام دوم گفت: این بیانیه نقشه راه روشنی در پیش روی خادمان ملت ایران است، پیروان نظام اسلامی با بهره گیری از بیانیه، گام‌های بسیار ارزنده‌ای در خدمت رسانی به مردم برخواهند داشت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات