۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۳۹۴۷۱
حجت الاسلام صادقی:

ملت ایران علیرغم مشکلات اقتصادی، پشت انقلاب را خالی نمی کند

ملت ایران علیرغم مشکلات اقتصادی، پشت انقلاب را خالی نمی کند
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تجلیل از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، آن را نماد عزت و اقتدار این ملت در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست مبلغان طرح هجرت مرکز استان با تجلیل از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، آن را نماد عزت و اقتدار این ملت در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با دیگر با خلق این حماسه پشتیبانی و حمایت قاطع خود از انقلاب، نظام و رهبری را اثبات کردند، افزود: ملت بزرگ ایران نشان دادند علیرغم همه مشکلات معیشتی که با آن مواجه هستند، اما هیچ گاه پشت انقلاب را خالی نخواهند کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی با حضور ملت بزرگ ایران در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف در این چهل سال بیمه شده است، خاطرنشان کرد: حماسه سازی‌های ملت بزرگ ایران موجب استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شود.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که حضور ملت ایران در عرصه‌های مختلف به انقلاب و نظام اسلامی مشروعیت می‌بخشد، بیان داشت: ملت با بصیرت ایران اسلامی امسال نیز همانند گذشته با این حضور میلیونی خود بار دیگر دشمن را در تحقق اهدافش ناکام گذاشتند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که چهل سال است که دشمن به بهانه‌های مختلف می‌کوشد تا ملت بزرگ ایران از انقلاب و نظام جدا کند، گفت: اما هر بار این ملت با بصیرت ایران اسلامی است که بدون توجه به توطئه دشمن، آن‌ها را ناکام می‌گذارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که چهار دهه توطئه، تحریم و فشار دشمن علیه ملت ایران با ایستادگی این مردم خنثی شد، بیان داشت: مردم قدرشناس ما با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دنیا فهماندند در دفاع از اصل انقلاب و نظام قاطع و پیشگام هستند.
 
حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه روحانیت در شرایط فعلی کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: روحانیت باید با تبیین مناسب بیانیه گام دوم، بستر‌های لاز را برای تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری فراهم کند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز باید جریان‌های انقلابی در کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند، افزود: راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی نگاه و مدیریت انقلابی در سطوح مختلف جامعه است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات