۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۹۷۸۷

تأکید بر دفاع از آزادی‌خواهان فلسطین و بحرین در نشست بیروت

تأکید بر دفاع از آزادی‌خواهان فلسطین و بحرین در نشست بیروت
الوفاق بحرین با برگزاری نشست «در مسیر پیروزی» با حضور تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی، اجتماعی و فعلان حقوق بشری بر دفاع از حقوق مشروع آزادی‌خواهان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، یوسف ربیع، رییس انجمن حقوق بشر بحرین با استقبال از حاضران  در نشست «در مسیر پیروزی» تصریح کرد: در نهمین سالگرد قیام مردمی بحرین، آزادی‌خواهان این کشور هنوز در راه پیروزی استوار هستند و این گردهمایی در راستای تأکید بر ارزش‌های پایدار مردم بحرین برگزار شده است.

«قاسم صالح»، دبیرکل کنفرانس احزاب عربی در لبنان با تأکید بر اینکه مردم بحرین علی‌رغم فداکاری‌ها و جان‌نثاری‌‌ها همچنان بر سر آرمان‌‌های خود هستند، گفت: حکام بحرین مطالبات مردمی را پاسخگو نمی‌دهند و به نیروهای نظامی موسوم به «سپر جزیره» وابسته به عربستان و امارات برای سرکوب مردم خود و بدترین شکل بازداشت و شکنجه روی آورده‌اند. نیروهای سپر جزیره با ورود به خاک بحرین حاکمیت این کشور را زیر سؤال برده‌اند.

صالح افزود: رژیم آل خلیفه از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون تلاش کرده کشور را در پروژه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی و تأمین امنیت سفر آن‌ها برای حضور در کنفرانس‌ها و توافق‌ها علیه امت اسلام درگیر کند. معامله قرن که از سوی ترامپ، رییس جمهور آمریکا با هدف نابودی مسأله آزادی فلسطین ارائه شده با حضور سفیر بحرین و شماری از سفیران کشورهای مرتجع عربی که به حقوق مردم خود خیانت کرده و آن را زیر پا گذاشته‌اند، رونمایی شد.

وی تأکید کرد: جبهه مقاومت، جهان اسلام را از ننگ اشغالگری آمریکایی - صهیونیستی و متحدانشان و همچنین شر گروه‌‌های تکفیری رها و پرچم حقیقت و پیروزی را در سراسر جهان اسلام برافراشته خواهد کرد./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات