۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۴۰۳۵۵
حجت الاسلام رستگار:

حضور در انتخابات ضامن ارتقای امنیت کشور است

حضور در انتخابات ضامن ارتقای امنیت کشور است
حجت الاسلام رستگار گفت: اگر ایران مقتدر، صاحب اختیار و امنیت و پشیرفته را خواهان هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه انتخابات یکی از ویژگی‌های مردم سالاری نظام اسلامی است، اظهار داشت: انتخابات، نظام اسلامی را در جهان متمایز و قدرتمند کرده است به گونه‌ای که همه تحلیلگران و کارشناسان سیاسی و امنیتی اعتراف دارند هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی، دموکراسی و آزادی ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه انتخابات یک حق است، بیان داشت: ملت با حضور حماسی در انتخابات، اقتدار نظام اسلامی را بالا می‌برد و به افزایش امید دوستان در اقصی نقاط جهان و ناکامی دشمنان کمک می‌کند.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: در انتخابات باید سرنوشت‌ها را تغییر دهیم چرا که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر به دست آن قوم.

وی گفت: اگر ایران مقتدر، صاحب اختیار و امنیت و پشیرفته را خواهان هستیم باید با حضور در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات به انتخاب نماینده تراز انقلابی بپردازیم تا به خواسته هایمان دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه انتخابات یک بحث شرعی، دینی، عبادی، انقلابی و ملی است، خاطرنشان کرد: با حضور در انتخابات از امانت شهدا که همانا انتخابات است پاسداری خواهیم کرد و در عین حال با حضورمان، امنیت کشور افزایش پیدا می‌کند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات