۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۴۰۴۵۲
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

‍شرکت در انتخابات نشان از پشتوانه قوی مردمی نظام است

‍شرکت در انتخابات نشان از پشتوانه قوی مردمی نظام است
سرپرست حوزه علمیه لرستان بر ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تأکید کرد و گفت: این حضور نشان از پشتوانه قوی مردمی نظام است.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوم اسفند ماه جاری برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب خواهد بود.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند ماه را تکمیل کننده حضور در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و افزود: این حضور نمایشی از قدرت و اقتدار نظام است.

سرپرست حوزه علمیه لرستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دو مسأله مهم در جریان انتخابات است.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق های رأی حاکی از پشتوانه قوی مردمی نظام است، تصریح کرد: همه باید به عنوان یک وظیفه و تکلیف در انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان ویژگی های فرد اصلح خاطرنشان کرد: کسی که به مجلس ورود پیدا می کند باید تخصص لازم را داشته باشد، معتقد و متدین باشد، اعتقاد راسخ به نظام و جمهوری اسلامی داشته و امانتدار و مورد اعتماد باشد.

وی در ادامه تأکید کرد: کسی که به مجلس ورود پیدا می کند باید تخصص لازم برای اداره امور مملکت که در آن مملکت مجلس در رأس همه امور است، داشته باشد.

سرپرست حوزه علمیه لرستان با اشاره به فرموده امام راحل که نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد، اظهار داشت: نا اهل به معنای کسی است که تعهد ندارد، کلید حل مشکلات را دست خارج از کشور بداند، نا اهل یعنی کسی که خودی نیست، با انقلاب و نظام همراه نباشد.

وی تأکید کرد: در انتخاب اصلح باید به این معیار توجه کنیم که فردی که با امام، رهبری همراه است و راه شهدا را ادامه می دهد را انتخاب کنیم، کسی که انگیزه خدمت داشته باشد./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات