۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۴۰۴۵۵
استاد حوزه و دانشگاه:

در انتخاب اصلح از مسائل قومی و جناحی پرهیز کنیم

در انتخاب اصلح از مسائل قومی و جناحی پرهیز کنیم
استاد حوزه و دانشگاه عبور از مسائل قومی و جناحی، توجه به معیار‌های حضرت امام و رهبری، انقلابی و شجاع، مؤمن و متعهد بودن را در انتخاب نماینده اصلح خواستار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید تعهد و تخصص کافی داشته باشند، اظهار داشت: شجاعت، وارستگی، کاربلندی نسبت به تصویب قوانین، اطلاع از نیاز‌های کشور باید در انتخاب نمایندگان از سوی مردم مورد توجه قرار بگیرد.

استاد حوزه و دانشگاه عبور از مسائل قومی و جناحی، توجه به معیار‌های حضرت امام و رهبری، انقلابی و شجاع، مؤمن و متعهد بودن را در انتخاب نماینده اصلح خواستار شد و اضافه کرد: مردم بدانند که معیار‌های ذکر شده از سوی رهبری تنها برای ۴ سال مجلس نیست بلکه در همه دوره‌های انتخاباتی مورد توجه قرار بگیرد.

متولی مدرسه امام هادی (ع) اهواز، با بیان اینکه قانون‌های وضع شده نمایندگان نه برای ۴ سال بلکه برای چندین سال است، افزود: مجلس در رأس امور است و به عنوان یکی از قوای سه گانه مجری وضع قوانین است و دولت‌ها باید براساس قوانین وضع شده مجلس و تصویب شده شورای نگهبان گام برمی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده بیان داشت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح با شاخصه‌ها و معیار‌های صحیح در ۲ اسفند مورد توجه قرار گیرد تا از نامزد‌های انتخاباتی که با مافیای ثروت خواهان حضور در مجلس هستند و آن نامزد‌هایی که با استفاده از رسانه‌هایی که تبلیغات را نه برای شناسایی کاندید‌اها بلکه برای تلقین حس نوستالژیکی بکار می‌برند، جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در مجلس کارآمد هرگز شاهد ردصلاحیت نماینده نخواهیم بود، گفت: رد صلاحیت نمایندگان مجلس کنونی در کارنامه مجلس خوب نیست، نمایندگانی انتخاب شوند که بازوان پرتوان رهبری و یاوران ملت باشند تا در گام دوم انقلاب به جایگاه از پیش تعیین شده برسیم. /۹۴۵۶//310/خ

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات