۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۴۲۷۹۴
توصیه نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با توجه به شیوع کرونا؛

کمک به نیازمندان در هفته احسان و نیکوکاری الکترونیکی انجام شود

کمک به نیازمندان در هفته احسان و نیکوکاری الکترونیکی انجام شود
امام جمعه بجنورد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، انتظار می‌رود مردم در هفته احسان و نیکوکاری با استفاده از طرق الکترونیکی و فضای مجازی به نیازمندان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در جمع مسؤولان فرهنگی استان، با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: ملت ایران در هر شرایطی روحیه جهادی و انقلابی خود را حفظ کرده و رسالت خود را ایفا کرده است.

وی اضافه کرد: امسال هم هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری با حادثه‌ای که البته بین‌المللی است مواجه شدیم؛ شیوع ویروسی که ایران ما را هم فراگرفته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: ویروس کرونا که خانواده‌ها و مسؤولین ما را ناراحت و درگیر خود کرده برای مردم و کشور مشکلاتی ایجاد کرده، ولی درعین‌حال دعا می‌کنیم خداوند این بلا را از سر کشورمان دور کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: در این راستا و هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری یکی از راه‌های دفع بلا و خطرها انجام کار نیک، صدقه دادن و انفاق کردن و احسان به دیگران است.

وی گفت: هفته احسان و نیکوکاری امسال را به این نیت که این بلا از کشور ایران و از کشورهای اسلامی دور شود شروع می‌کنیم.

امام‌جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: از همه خانواده‌ها و مدارس می‌خواهیم که در هفته احسان و نیکوکاری مانند سال‌های قبل به نیازمندان کمک کنند.

وی افزود: مردم و خانواده‌های ایرانی هرسال و هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری در فضای واقعی به نیازمندان کمک می‌کردند؛ اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا انتظار می‌رود از راه فضای مجازی احسان و نیکوکاری خودشان را داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مردم با کمیته امداد همکاری کنند تا خانواده‌های مستضعف و نیازمند و آن‌هایی که از لحاظ مالی در مضیقه هستند بتوانند از کمک‌های خوب مردم استان به نوایی برسند و در آستانه سال جدید قدرت خرید پیدا کنند./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
هادی رحیمی
ارسال نظرات