این کتاب، متناسب با شرایط زمانی و مکانی خاص خود در لبنان و براساس مجموعه‌ای از مصاحبه ها و سخنرانی های سید حسن نصرالله گردآوری شده بود.

شرکت چاپ و نشر بين الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به ترجمه و بازآفرینی این کتاب با عنوان “زبور مقاومت” نمود.

از این‌رو جهت حفظ محوریت موضوع کتاب که حول شخصیت سید حسن نصرالله است، بخش‌های مختصری از کتاب را حذف گردید و جهت به‌روزرسانی محتوا، متن مصاحبه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای با سید حسن نصر الله را که در سال جاری (١٣٩٨) با عنوان “معادله نصر” صورت گرفته بود در بخش پیوست بر آن افزوده شد.

همچنین با توجه به وقوع حادثه شهادت فرمانده بزرگ سپاه قدس، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، متن مصاحبه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با این شهید بزرگوار را که در بخش قابل توجهی از آن به تبیین ابعاد جنگ ۳۳ روزه لبنان با دشمن صهیونیستی می‌پردازد، با عنوان “در میانه آتش” در بخش پیوستهای کتاب درج گردید.

“زبور مقاومت” حاوی تصاویری زیبا و کمتر دیده شده از دبیرکل حزب‌الله لبنان است و با صفحه‌بندی زیبا و جذاب در ۴٢٠ صفحه منتشر شده است.

زبور مقاومت بازآفرینی و منتشر شد

منبع: منانشر