۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۴۴۷۰۷

طرح سفینة‌النجاة خدمتی متفاوت به جهادگران، کادر پزشکی و بیماران کرونایی

طرح سفینة‌النجاة خدمتی متفاوت به جهادگران، کادر پزشکی و بیماران کرونایی
در پی شیوع ویروس کرونا قرارگاه مردمی کمک‌رسانی کریمه اهل بیت (ع) با همکاری انتشارات‌های شهید کاظمی و پلاک، طرح ملی سفینة‌النجاة را برگزار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری رسا، در پی شیوع ویروس منحوس کرونا قرارگاه مردمی کمک‌رسانی کریمه اهل بیت (ع) با همکاری انتشارات‌های شهید کاظمی و پلاک، طرح ملی سفینة‌النجاة را برگزار می‌کند.

این طرح ملی که کاملاً خود جوش و جهادی می‌باشد به جهت امید بخشی بیماران کرونایی و قدردانی از کادر پزشکی و پرستاران عزیز که در خط مقدم مبارزه علیه کرونا قرار دارند، انجام می‌شود.

طرح ملی سفینه النجاه که شروع آن با ۳ هزار بسته فرهنگی به مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان است، آغاز شد و بنا دارد همه ناشران، نویسندگان و قشر فرهنگی جامعه را به مشارکت حداکثری دعوت کند. قطعاً این حرکت‌های جهادی و انقلابی می‌تواند امید را در دل جامعه زنده کند و ان‌شاالله هرچه زودتر این ویروس منحوس از کشور عزیزمان رخت بربندد.

لازم به ذکر است که محتویات بسته سفینه‌النجاه شامل موارد زیر است

کتاب پنجره‌های تشنه (روایت انتقال ضریح مظهر حضرت ابا عبدالله از قم به کربلا)

سالنامه یادگار با محوریت خاطرات شهید کاظمی و بیانیه گام دوم، قطعه عکس‌هایی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته‌ای و تکه متن‌ها و سخنرانی‌ها و شعرهای زیبا از شهدای شاخص دارای

عکس کارتی شهدا

نشانه کتاب (چوب الف)

دعای فرج و دعای هفتم صحیفه سجادیه که توسط مقام معظم رهبری و همچنین علمای دیگر به جهت دفع بلا توصیه شده است

یک کتاب خوب دیگر با موضوع انگیزه بخشی و روحیه امید

شما هم می‌توانید با کمک‌های نقدی در این حرکت خودجوش و جهادی شریک باشید.

پرداخت کمک‌های شما برای کمک به این قرارگاه شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۷۴۱۲ ، شماره حساب ۴۰۸۶۷۱۰۸۶۹ ، شبا IR۷۶۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۰۸۶۷۱۰۸۶۹ ، درگاه واریز https://nashreshahidkazemi.ir/pay/forms?id=۱ ، به نام مؤسسه شهیدکاظمی.

در ضمن علاقه‌مندان می‌توانند این بسته‌ فرهنگی را برای خود یا به عنوان عیدی برای دوستان بدون هزینه پست از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی (nashreshahidkazemi.ir) سفارش دهند./998/

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات