۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۴۵۰۱۹
امام جمعه بندرانزلی:

القای تعارض میان سلامت و معنویت نشانه ناآگاهی است

القای تعارض میان سلامت و معنویت نشانه ناآگاهی است
حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به یافته های علمی در مورد تاثیر مسائل معنوی بر سلامتی انسان ها، گفت: فاصله انداختن میان علم و دین نشانه جهل و ناآگاهی است.

حجت الاسلام سيد عبدالجواد شمس الدین امام جمعه بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک فرارسیدن مبعث پیامبر گرامی اسلام، گفت: استکبار جهانی به واسطه انقلاب اسلامی از اسلام سیلی خورده و در طول چهل و یک سال گذشته از هر بهانه ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده است.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به سوء استفاده رسانه های بیگانه از انتشار ویروس کرونا در کشور، عنوان کرد: دشمنان به بهانه ویروس کرونا به دنبال مبارزه با دین، معنویت و شهر مقدس قم مرکز انقلاب و تشیع هستند.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه اظهارات رسانه های بیگانه منبع صحیح خبری و علمی ندارد، اظهار داشت: انسان های منصف با کمی دقت از پذیرفتن اظهارات این رسانه ها خودداری می کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با سوء استفاده از شیوع کرونا به دنبال ایجاد هراس در دل مردم هستند، ابراز کرد: باید از کارهایی که بهانه به دست دشمن می دهد، پرهیز کرد.

حجت الاسلام شمس الدین افزود: در حالی که پایگاه عبادی مانند حرم های مطهر و نماز جمعه ها برای حفظ سلامتی مردم بر خلاف میل باطنی تعطیل شده است عده ای با افراط در مسئله زیارت به دنبال تهیه خوراک رسانه ای برای بیگانگان هستند.

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به یافته های علمی در مورد تاثیر مسائل معنوی بر سلامتی انسان ها، خاطرنشان کرد: فاصله انداختن میان علم و دین نشانه جهل و ناآگاهی است.

وی با بیان اینکه انسان هایی که دارای معنویت بیشتری هستند راحت می توانند بر بیماری ها غلبه کنند، ادامه داد: القای تعارض میان سلامت و معنویت یکی از دسیسه های دشمن برای سوء استفاده از شرایط موجود است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات