۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۴۵۱۸۰
حجت الاسلام خوبانی:

جهش تولید بهترین نسخه برای عبور کشور از تحریم ها در گام دوم انقلاب است

جهش تولید بهترین نسخه برای عبور کشور از تحریم ها در گام دوم انقلاب است
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تقویت تولید، کشور را در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمن مصون نگه می دارد، گفت: جهش تولید بهترین نسخه برای کشور در شرایط تحریمی است.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» بر ضرورت عزم ملی به منظور تحقق شعار سال تأکید کرد.
 
وی با بیان این که رونق و جهش در تولید می‌تواند کشور را در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمن مصون نگه دارد، افزود: جهش تولید بهترین نسخه برای کشور در شرایط تحریمی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز اقتصاد داخلی کشورمان تحت تأثیر تحریم‌های ظالمانه دشمن به ویژه آمریکای جنایت کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی بهترین راهکار برای کاهش آثار تحریم بر زندگی مردم تقویت تولید داخلی است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که مقام معظم رهبری در طول سال‌های اخیر همواره مبنای نامگذاری‌های خود را مسائل اقتصادی قرار داده اند، گفت: مسؤولان کشور در طول این سال‌های به موضوعات مهمی همچون اقتصاد مقاومتی و رونق تولید توجه می‌کردند امروز شاهد رشد اقتصادی در کشور بودیم.
 
حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که جهش در تولید داخلی باید به عنوان یک راهبرد مهم مورد توجه برنامه ریزان کشور قرار گیرد، بیان داشت: تغییر دولت‌ها و مسؤولیت‌ها در رده‌های مختلف نباید این راهبرد‌ها را دستخوش تغییر کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نامگذاری‌های مقام معظم رهبری هم مبنای علمی و هم قرآنی دارد، خاطرنشان کرد: ایشان با بهره گیری از نظرات کارشناسی متعدد، راهبرد کشور را در طول سال معین می‌کنند و به همین دلیل مسؤولان باید توجه بیشتری به این نامگذاری‌ها داشته باشند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که مسؤولان از نگاه سطحی به این نامگذاری‌ها به شدت پرهیز کنند، بیان داشت: دولت و مجلس به عنوان دو رکن مهم قانون گذاری و مجری قانون نقش بسیار محوری در تحقق شعار سال بر عهده دارند.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که مجلس باید بستر‌های قانونی لازم برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری را فراهم کند، افزود: دولت نیز وظیفه دارد از همه توان و ظرفیت خود در جهت تحقق عملی این فرمان مهم بهره گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تجربه چهل ساله مدیریت در کشورمان نشان داده نمی‌توان به بیرون از مرز‌های این کشور دل بست، بیان داشت: راه مدیریت کشور تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است و مدیران ما باید به این باور برسند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز با بسیج همه امکانات سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی خود تلاش کرده مسیر حرکت انقلاب را ناهموار کند، خاطرنشان کرد: اما ملت بزرگ ایران در سایه رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری توانستند همه بحران‌ها و مشکلات این سال‌ها را با صلابت و سلامت پشت سر بگذارند و سر بلند شوند.
 
وی با بیان این که امروز نیز راه سربلندی و پیشرفت کشور در گرو عمل به فرامین مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: باید توان اجرایی کشور در جهت رونق و جهش در تولید داخلی استفاده شود تا شاهد شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی در سال پیش رو باشیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات