۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۶۴۵۵۹۲
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم خبر داد؛

تولید و توزیع اقلام بهداشتی و دعوت مردم به ماندن در خانه از سوی بانوان طلبه

تولید و توزیع اقلام بهداشتی و دعوت مردم به ماندن در خانه از سوی بانوان طلبه
طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) این روزها از تولید ماسک گرفته تا فعالیت در فضای مجازی به مقابله با ویروس منحوس کرونا پرداختند.

سرکار خانم فاضله، سلیمانپور مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان قدس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کووید19 فعالیت‌های پیشگیرانه و کمک رسانی به همشهریان را به نحو احسن آغاز و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرد.

 سلیمانپور به بخشی از آن اقدامات اشاره کرد و ادامه داد: فراخوان و جمع آوری مبالغ نقدی از طلاب و خانواده های گرامی آنان برای ذبح قربانی جهت دفع بلا و بیماری از جامعه با مشارکت ستاد اقامه نماز  جمعه شهرستان که گوشت آن دربین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) بیان داشت: همچنین جمع آوری کمک های نقدی برای خرید اقلام بهداشتی و ضدعفونی با همکاری ستاد محرومیت زدایی شهرستان قدس به ریاست امام جمعه محترم انجام شد.

وی از ایجاد کارگاه خانگی دوخت ماسک توسط طلاب با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: همچنین تهیه بسته های مواد غذایی و اقلام بهداشتی توسط دانش آموختگان مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) با کمک خیرین و توزیع در بین نیازمندان از دیگر اقدامات این مدرسه در مقابله با این ویروس منحوس به شمار می رود.

سلیمانپور به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در راستای مقابله با شیوع این ویروس منحوس اشاره کرد و گفت: تهیه کلیپ، عکس نوشته و تولید محتوا توسط طلاب توانمند جهت تزریق امید در جامعه و تشویق و ترغیب مردم برای خانه ماندن و انتشار آنها در گروه ها، کانال ها و شبکه های مجازی از دیگر اقدامات این مدرسه علمیه است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) بیان داشت: فعالیت مجازی طلاب حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) «مربیان طرح امین» برای دانش‌آموزان با ایجاد گروه و کانال برای ایشان و خانواده هایشان و اجرای مسابقه سرگرمی و پاسخگویی به سوالات آنها و همچنین تشویق در مشارکت گروهی و صمیمانه آنها در جهت کمک به خانواده های نیازمند دانش آموزان  در شب عید از دیگر فعالیت هایی بود که انجام شد.

وی افزود: هماهنگی با مشاوران مدرسه علمیه و اختصاص ساعاتی از روز های هفته به جهت اینکه طلاب عزیز بتوانند در جهت رفع استرس و مشکلات ناشی از تبعات روانی این بیماری همه گیر با مشاوران حوزه در ارتباط باشند و به سلامت خود و خانواده شان کمک کنند اقدامی بود که مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) انجام داد.

سلیمانپور ادامه داد: همچنین مشارکت در پویش مردمی#من_هم_در_خانه_میمانم؛ در شهرستان قدس به جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا آغاز شده است، برگزاری  اعتکاف مجازی و ارائه شبانه‌روزی برنامه‌های متنوع مذهبی و عبادی در این گروه و ختم دسته جمعی اذکار و ادعیه جهت رفع بلا و گرفتاری در کشور از اقدامات حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) در این خصوص بود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) با اشاره به اینکه همواره بانوان ایرانی در تاریخ معاصر نشان دادند که پا به پای غیور مردان جامعه درفراز و نشیب مسائل کشور حماسه آفرین هستند، خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) نیز در عرصه های مختلف و در برهه های زمانی با توجه به شرایط جامعه مشارکت داشته و پیشتاز هستند./813/ت302/ب1

پیشتازی طلاب مدرسه باقرالعلوم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا

پیشتازی طلاب مدرسه باقرالعلوم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا

پیشتازی طلاب مدرسه باقرالعلوم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا

پیشتازی طلاب مدرسه باقرالعلوم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا

پیشتازی طلاب مدرسه باقرالعلوم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات