۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۴۶۵۸۷
از سوی مؤسسه خیریه علم الهدی اهواز؛

شیلد محافظ صورت در مدرسه امام هادی تولید می‌شود

شیلد محافظ صورت در مدرسه امام هادی تولید می‌شود
حجت الاسلام محمدی از راه اندازی خط تولید شیلد در مدرسه امام هادی (ع) به همت مؤسسه خیریه علم الهدی اهواز خبر داد.
حجت الاسلام رشید محمدی، مسئول مؤسسه خیریه علم الهدی اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی خط تولید شیلد در مدرسه امام هادی (ع) اهواز خبر داد و گفت: مؤسسه بیش از ۸ سال است که در حوزه کمک به محرومان و اشتغالزایی در مناطق محروم ورود کرده است و هم اکنون در زمینه مبارزه با کرونا، طلاب و گروه‌های جهادی به تولید اقلام پزشکی مورد نیاز کادر درمانی می‌پردازد.

مسئول مؤسسه خیریه علم الهدی اهواز با اشاره به اینکه سه کلاس درس مدرسه امام هادی (ع) برای تولید شیلد اختصاص پیدا کرده است، اظهار داشت: پس از تحقیقات بسیار متوجه شدیم که کسی شیلد تولید نمی‌کند؛ از این رو بنا به خواست کادر درمان به تولید شیلد پرداختیم، شیلد‌های تولیدی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه هر روز ۱۵ تا ۲۰ نفر در کارگاه به تولید شیلد می‌پردازند، عنوان داشت: در کنار موسسه، ۳ مجموعه حوزه علمیه علم الهدی، پایگاه بسیج مقاومت علم الهدی و سلمان فارسی فعالیت دارند و روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ محافظ صورت تولید می‌کنند.

وی با بیان اینکه گروه‌های مردمی (دانش آموز، بازاری، طلبه، دانشجو و پزشک و استاد دانشگاه و حوزه) از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در کارگاه تولید شیلد حضور دارند، بیان داشت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای تولید شیلد را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۶۱۹۳۸۵۷۳ به نام رشید محمدی واریز کنند.

مسئول مؤسسه خیریه علم الهدی اهواز با بیان اینکه از ۹ روز گذشته تاکنون حدود سه هزار شیلد تولید شده است، خاطرنشان کرد: به صورت مستقیم شیلد‌هایی را به بیمارستان‌های امیرالمؤمنین، رازی و رجایی تحویل دادیم ضمن اینکه به گروه‌های جهادی فعال در سطح شهر اهواز و روستا‌های اطراف، شیلد محافظ صورت تقدیم کردیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات