۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۴۷۴۲۶
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

طنین بانگ «یا مهدی ادرکنی» هم‌زمان با شب نیمه شعبان در خراسان شمالی

طنین بانگ «یا مهدی ادرکنی» هم‌زمان با شب نیمه شعبان در خراسان شمالی
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امشب و هم‌زمان با شب نیمه شعبان بانگ «یا مهدی ادرکنی» در جای‌جای این استان طنین‌انداز می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، از طنین‌انداز شدن بانگ «یا مهدی ادرکنی» در شب نیمه شعبان در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج ساعت 20:45 امشب، مصادف با شب نیمه شعبان از مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) به‌صورت زنده پخش می‌شود، از همگان دعوت کرد در منازل و جمع‌های خانوادگی، این دعاها را زمزمه کنند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: همچنین رأس ساعت 21 امشب طنین شعار «یا مهدی ادرکنی» و «یا حجت بن الحسن عجّل علی ظهورک» در فضای عطرآگین اقصی نقاط میهن اسلامی از فراز بام‌های منازل، پنجره‌ها و بالکن‌های مجتمع‌های مسکونی و مأذنه‌های مساجد و دیگر اماکن مذهبی توأم با نورافشانی، پراکنده می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از همگان دعوت کرد در منازل و جمع باصفای خانوادگی این دعاها را زمزمه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و جایگاه شب نیمه شعبان، افزود: شب نیمه شعبان یادآور میلاد آخرین حجت الهی، منجی عالم بشریت، حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و با فضیلت‌ترین شب پس از لیله‌القدر و از اهمیت و قداست ویژه‌ای برخوردار و دارای فضیلتی بس عظیم است.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: نیمه شعبان، شب تقرب به خدا و استجابت دعا و فرصت معنوی مناسب و ارزشمندی برای راز و نیاز با خالق هستی و نزدیکی هر چه بهتر و بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: در این شب، خداوند قادر متعال به ذات اقدس خود جل و علا سوگند خورده است هرکسی را به او پناه برده و درخواست کند از رحمت خود محروم نفرماید و دست نیازمندی را رد نکند مگر آنکه گناهی درخواست کرده باشد؛ ازاین‌رو باید قدر این شب را دانسته و از آن برای اعتلای روحی و معنوی خود بهره ببریم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات