۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۴۸۲۴۲

ساخت دستگاه ضدعفونی اتوماتیک شهری ‌در اردبیل با ویژگی‌های منحصربه فرد‌

ساخت دستگاه ضدعفونی اتوماتیک شهری ‌در اردبیل با ویژگی‌های منحصربه فرد‌
به همت فناوران سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس و پارک علم و فناوری استان اردبیل دستگاه ضدعفونی اتوماتیک شهری راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، با همت فناوران سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) و پارک علم و فناوری استان اردبیل دستگاه ضدعفونی اتوماتیک شهری راه‌اندازی و باحضور استاندار اردبیل وفرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و مسؤولان پارک علم وفناوری رونمایی شد.

سرهنگ تدین فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: این دستگاه با مشارک فناوران سازمان بسیج علمی وپژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و پارک وعلم وفناوری استان راه‌اندازی شد و این دستگاه ضدعفونی اتوماتیک شهری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شده است.

وی افزود: دستگاه ضدعفونی اتوماتیک شهری قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منحصر به فردی را دارد و ظرفیت ضدعفونی در عرض بسیار بالا را دارد.

سرهنگ تدین گفت: این دستگاه جایگزین دستگاه‌های سنتی می‌شود و تولید انبوه این دستگاه مبنای کار قرار گرفته است.

‌وی گفت: از ویژگی دیگر دستگاه ضدعفونی اتوماتیک شهری ایمن‌سازی کاربر است و همچنین محلول کمتری را نسبت به دستگاه‌های سنتی مورد استفاده قرار می‌دهد.

رئیس پارک علم وفناوری استان هم از راه‌اندازی طرح های و دستگاه‌های استاندارد برای پیشگیری از ویروس کرونا در اردبیل به همت فناوران پارک علم وفناوری استان خبرداد و افزود: فناوران نشان دادند که در شرایط سخت کارهای بزرگ می‌کنند.

وی افزود: کابین ضدعفونی و ربات پرستار و دستگاه ضدعفونی خودپرداز بانک توسط فناوران پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شده است و پروژه‌ها و طرح‌های دیگری هم در دست اجرا است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات