۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۴۸۲۵۹
فرمانده سپاه خراسان شمالی:

سپاه خراسان شمالی با تمام ظرفیت رزمایش «کمک مؤمنانه مواسات» را اجرا می‌کند

سپاه خراسان شمالی با تمام ظرفیت رزمایش «کمک مؤمنانه مواسات» را اجرا می‌کند
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: پس از فرمان رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه، سپاه استان با تمام ظرفیت رزمایش «کمک مؤمنانه مواسات» را اجرا می‌کند.

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آغاز مرحله دوم مبارزه با کرونا هستیم و مقام معظم رهبری فرمانی مبنی بر کمک مؤمنانه صادر کردند، در تلاشیم با همه ظرفیت‌های سپاه و بسیج در راستای تحقق این فرمان عمل کنیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه به لطف خداوند و با مجاهدت همه گروه‌های جهادی و انقلابی، در مرحله اول مبارزه با کرونا، حماسه‌ها و صحنه‌های بی‌بدیل ایثارگری خلق شد، اضافه کرد: به فضل الهی در مرحله دوم این جهاد بزرگ، مدل رفتاری اسلامی و مردمی انقلاب با همدلی و مواسات عمومی به منصه ظهور خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران هر کسی به هر اندازه که در توانش بود، کمک می‌کرد، از همه مردم، هیئات مذهبی و مؤسسات خیریه خواست تا به هر اندازه که توان دارند در راستای تحقق این امر تلاش کنند.

سردار چمن افزود: هیچ فردی نباید خودش را نسبت به فرمان نائب امام زمان (عج) بی‌تفاوت بداند و بدون شک جلوه‌هایی از ایثار و ازخودگذشتگی در این حماسه پیش رو داریم.

وی در ادامه با اشاره به توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته بهداشتی در روستاهای مانه و سملقان به همت سپاه این شهرستان، اظهار کرد: عملیات توزیع بیش از ۲۰ هزار پک بهداشتی در روستاهای این شهرستان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: دوشنبه این هفته 20 هزار و 400 پک بهداشتی به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و دهیاران روستاهای توابع مانه و سملقان تحویل شد.

سردار چمن اظهار داشت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با همت بسیجیان پایگاه هر روستا و دهیار روستا این بسته‌های بهداشتی را به‌صورت هر خانوار یک بسته بهداشتی، تحویل خانوارها می‌دهند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: هر بسته شامل 10 عدد ماسک، محلول 270 سی‌سی ضدعفونی دست، الکل و یک عدد صابون دست است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات