۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۴۸۵۶۰
به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی؛

شماره 361 ماهنامه «سلام بچه ها» منتشر شد

شماره 361 ماهنامه «سلام بچه ها» منتشر شد
سیصد و شصتمین شماره ماهنامه «سلام بچه ها» به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، سیصد و شصت و یکمین شماره ماهنامه فرهنگی نوجوانان ایران با عنوان «سلام بچه ها» همراه با داستان ها و مطالب خواندنی و صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیر مسؤولی مهدی علیزاده و سردبیری سید سعید هاشمی به چاپ رسید.

این شماره از ماهنامه «سلام بچه ها» همراه با بخش‌های مختلفی از قبیل «شعر/ تولد باران/ حرف توی حرف/آرزو/اعتراف/ با آمدنت/صبح عید/ خواب خیس»، «قصه های کتاب آسمانی/ طاووسی بر قله کوه»، «داستان/ پول بادآورده/ حلقه دایناسوری/ باز هم طوطی و بازرگان»، «گفت و گو/ هنوز بزرگ نشده ام»، «جدول بهاری» منتشر شده است.

از دیگر مطالب این شماره عبارت از «خاطره/ کتاب های میرزا نوروز»، «معرفی کتاب/ بهارستان؛ کتابی که جامی برای فرزندش نوشت»، «چند لطیفه با آب و هوای مناطق سردسیری»، «مقاله/ شبیه حمله مغول»، «دور دنیا»، «زور آزما» و... در شماره فروردین ماه این ماهنامه شد.

سیصد و شصت و یکمین شماره ماهنامه فرهنگی «سلام بچه ها» در ۴۴ صفحه و به مبلغ ۶۰۰۰ تومان ویژه نوجوانان ایران منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت اشتراک این نشریه می‌توانند به نشانی قم، خیابان شهدا (صفائیه)، کوچه ۲۱ انتهای فرعی اول سمت چپ، فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه و به نشانی اینترنتی www.eshragh.ir مراجعه و یا با شماره ۳۷۷۳۹۹۹۸-۰۲۵ تماس حاصل نمایند. /۸۲۲/ت ۳۰۳

 

شماره 361 ماهنامه «سلام بچه ها» منتشر شد

مهدی فلاحی
ارسال نظرات