۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۴۸۶۶۹

۵۰+۵۰۰ عنوان کتاب خواندنی در پویش کتابخوانی «بهارخوان»

۵۰+۵۰۰ عنوان کتاب خواندنی در پویش کتابخوانی «بهارخوان»
مدیرعامل به‌نشر از اجرای پویش کتابخوانی «بهارخوان» شامل طرح تخفیف خرید ۵۰۰ عنوان کتاب از انتشارات به‌نشر به همراه ۵۰ عنوان کتاب منتخب از سایر ناشران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین سعیدی با بیان اینکه پس از تجربه و استقبال بسیار خوب مخاطبان و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی از طرح «کروتاب»، اکنون انتشارات «به‌نشر» پویش کتابخوانی «بهارخوان» را آغاز کرده است، اظهار کرد: این پویش کتابخوانی با شعار «بهار به یاد موندنی؛ با 50 کتاب خوندنی» از نیمه ماه شعبان تا نیمه ماه مبارک رمضان در دو بخش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش نخست که با عنوان پویش کتابخوانی خانوادگی و ذیل طرح کلی «آقا سلام؛ با شما خوشیم» اجرا می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر دورهمی‌های خانوادگی با موضوع معرفی و خوانش کتاب، رونمایی کتاب در منزل و خلاصه برداری از کتاب را از طریق نشانی Ravaq_razavi@ در سروش، ایتا، بله، تلگرام و اینستاگرام ارسال نمایند و یا در شبکه‌های اجتماعی با #بهارخوان و #به_نشر منتشر کنند. در این بخش جوایز ویژه و نفیسی به همت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.

وی افزود: بخش دوم که با عرضه کتاب با شرایط ویژه همراه است، مخاطبان می‌توانند از بسترهای فضای مجازی برای شرکت در این پویش استفاده کنند. این پویش شامل ۵۰ عنوان کتاب منتخب از دیگر ناشران با تخفیف ۲۰ درصدی و ۵۰۰ عنوان کتاب از انتشارات به‌نشر با تخفیف ۱۵درصدی است که علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده عناوین و سفارش از طریق سایت به‌نشر به نشانی www.behnashr.com و یا صفحه اینستاگرام @behtarinhaye_nashr اقدام کنند.

وی افزود:۵۰۰ عنوان کتاب از تولیدات به‌نشر برای کودکان، نوجوانان، جوانان و تمامی کتاب‌دوستان در موضوعات فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی، فرهنگ زیارت و سیره معصومین(ع)، تاریخ، رمان، زندگی نامه و... در نظر گرفته شده است که عموم علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده لیست عناوین کتاب‌ها و قیمت آثار به کانال انتشارات به‌نشر در بله و تلگرام مراجعه کنند.

بسته بندی کاملا بهداشتی، هدیه متبرک به همراه ارسال رایگان

مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه دسترسی آسان هموطنان به آثار مورد علاقه اولویت این طرح در نظر گرفته شده است و سودآوری از فروش مطرح نیست، خاطرنشان کرد: همکاران ما در پویش کتابخوانی «بهارخوان» علاوه بر طرح تخفیفی، با توجه به حساسیت‌های مورد نظر، کتاب‌ها را با بسته‌بندی کاملا بهداشتی، به همراه هدیه متبرک و به صورت رایگان ارسال می‌کنند و کتاب‌دوستان می‌توانند آثار را دم در منزل تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه امیدواریم به همین بهانه، سرانه مطالعه در کشور افزایش یابد، به تعدادی از عناوین آثار مطرح در طرح «بهارخوان» اشاره و تصریح کرد: «آب هرگز نمی‌میرد»، «نیم دانگ پیونگ یانگ»، «اوسنه گوهرشاد»، «زن آقا»، «یادت باشد»، «آن مرد با باران می‌آید»، «رویای نیمه شب»، «آن سوی مرگ»، «قصه‌های من و ننه آغا»، «تن تن و سندباد»، «موقف»، «حکایت‌های کمال»، «به سفارش مادرم»، «داستان‌های شکر خدا»، «ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند»، «تا ابد با تو می‌مانم» و... تنها بخشی از عناوین آثار خواندنی به‌نشر و دیگر ناشران کشور است که با تخفیف ویژه در فروشگاه الکترونیکی به‌نشر ارائه شده است و به همه کتاب دوستان پیشنهاد می‌کنیم از فرصت مطالعه این آثار بهره‌مند شوند.

سعیدی یادآور شد: این آثار منتخب از نویسندگان برجسته ای همچون رضا امیرخانی، حمید حسام، محمدرضا سرشار، سعید تشکری، وحید یامین پور، مظفر سالاری، مرحوم امیرحسین فردی، محمد میرکیانی، کلر ژوبرت، ابراهیم حسن‌بیگی، احسان حسینی‌نسب، فریبا کلهر، اکبر صحرایی، وجیهه سامانی، حمیدرضا شاه آبادی، بهزاد دانشگر، مصطفی جمشیدی، علی اکبر والایی و... به رشته تحریر درآمده است.

وی تصریح کرد: کتاب‌های پویش «بهارخوان» از طریق شبکه‌های اجتماعی، کانال‌ها و صفحه اینستاگرام به‌نشر به صورت روزانه معرفی می‌شود و مخاطبان می‌توانند علاوه بر خرید اینترنتی از سایت انتشارات به‌نشر به نشانی www.Behnashr.com از طریق صفحه اینستاگرام به‌نشر به نشانی @behtarinhaye_nashr و یا از طریق صفحه ثبت سفارش به نشانی @behnashr_sale سفارشات خود را اعلام کرده تا سایر مراحل توسط انتشارات به‌نشر پیگیری و انجام شود./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات