۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۴۹۲۳۴
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان:

آغاز نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران لرستان

آغاز نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران لرستان
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: امروز نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران به صورت اینترنتی آغاز شده است و تا 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران از امروز آغاز شده است و تا 31 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امکان تمدید مهلت نام نویسی نیز وجود دارد، افزود: امتحان ورودی حوزه علمیه خواهران به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

مهرابی با بیان اینکه آزمون ورودی پذیرش طلاب سطح سه برقرار است، یادآور شد: طلاب سطح دو که دارای معدل 17 باشند، از شرکت در آزمون معاف هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دارا بودن حداکثر سن 40 سال و معدل دیپلم 12 از جمله شرایط پذیرش طلاب در سطح دو خواهد بود و داوطلبانی که دارای مدرک دانشگاهی باشند، از تخفیف پنج ساله سنی برخوردار می شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان به فعالیت 10 مدرسه در سطح دو و سه مدرسه در سطح سه اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت سال تحصیلی جدید در سطح دو 300 طلبه پذیرش خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تحصیل طلاب سطح سه در رشته های تخصصی فقه و اصول، کلام و تفسیر علوم قرآنی اذعان داشت: در مدارس سطح سه نیز با توجه به ظرفیت پذیرش طلاب 75 طلبه پذیرش خواهد شد.

مهرابی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل بودن تجمعات و نشست ها، از ظرفیت طلاب در فضای مجازی و انجام فعالیت های تبلیغی برای آگاه سازی مردم از زمان و نحوه پذیرش مدارس علمیه استفاده می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات