۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۵۰۰۳۹
مدیر کل اوقاف مازندران خبر داد؛

توزیع ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در طرح ضیافت همدلی میان مددجویان

توزیع ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در طرح ضیافت همدلی میان مددجویان
حجت الاسلام حیدری از توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی از سوی مجموعه اوقاف مازندران در ایام ماه مبارک رمضان در میان مددجویان استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، در راستای رزمایش «ضیافت همدلی» از محل اجرای نیات موقوفات شهرستان بابل دو هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان بابلی توزیع شده است.
 
حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین توزیع بسته‌های معیشتی رزمایش ضیافت همدلی از توزیع 12 هزار بسته معیشتی از سوی مجموعه اوقاف استان در ایام ماه مبارک رمضان در میان مددجویان استان خبر داد.
 
وی، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای دستگیری از محرومان و مستمندان دانست و خاطرنشان کرد: باید فرهنگ انفاق و کمک در این ماه با فضیلت بیشتر تقویت شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد بروز مشکلات اقتصادی برای مردم و محرومان هستیم، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت کمک به مستمندان و فقرا استفاده شود.
 
حجت الاسلام حیدری به رزمایش کمک مؤمنانه در سراسر کشور اشاره کرد و با بیان این که پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد یک عزم ملی برای کمک به محرومان و مستمندان هستیم، گفت: ملت بزرگ ایران با تکیه بر فرهنگ دینی به یاری دیگر افراد جامعه شتافتند.
 
وی خاطرنشان کرد: در طرح ضیافت همدلی که از سوی اوقاف و امور خیریه استان اجرایی می شود افراد مددجو با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بسیج شناسایی شده و بسته‌های معیشتی در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.
 
حجت الاسلام حیدری، رزمایش ضیافت الهی را گامی مهم برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند دانست و تصریح کرد: اوقاف مازندران با بسیج امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت اجتماعی بقاع متبرکه به جبهه محرومیت‌زدایی پیوسته و تلاش می‌کند گامی مهم و اثرگذار بردارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود تأکید کرد: با توجه به بسته بودن درب مساجد و آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه باید از ظرفیت اجتماعی بقاع متبرکه برای محرومیت‌زدایی بهره‌گیری کرد که این امر از طریق مراکز افق امامزادگان و رزمایش ضیافت همدلی در حال اجرا است.
 
وی با بیان این که شیوع ویروس کرونا در کشور، وحدت و همبستگی مردم را برای کمک رسانی به یکدیگر بیشتر تقویت کرد، تصریح کرد: به طور حتم در سایه همین وحدت و همدلی مردم ویروس کرونا را شکست خواهیم کرد.
افشین ایمانی
ارسال نظرات