۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۵۰۳۲۱
در قالب ۹ شبکه مجزا صورت می‌گیرد؛

اجرای رزمایش مواسات مؤمنانه در اداره تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

اجرای رزمایش مواسات مؤمنانه در اداره تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام طاهری گفت: قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان با ۹ شبکه جانبی تشکیل شده است که هر کدام از این شبکه‌ها نقش یک مقر را ایفا می‌کنند.
حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اجرای طرح رزمایش مواسات مؤمنانه در این سازمان زیر نظر قرارگاه مرکزی استان خاطرنشان کرد: قرارگاه مرکزی این طرح در اداره کل تبلیغات اسلامی استان با ۹ شبکه جانبی تشکیل شده است که هر کدام از این شبکه‌ها نقش یک مقر را در قرارگاه ایفا می‌کنند.

وی با تشریح شبکه‌های زیرمجموعه قرارگاه طرح رزمایش مواسات مؤمنانه در اداره تبلیغات اسلامی استان ابراز کرد: یکی از این شبکه‌ها مراکز قرآنی استان است که در قالب برنامه‌هایی با عنوان انفاق رحمانی به صورت منسجم در این رزمایش وارد میدان عمل می‌شوند و در واقع متولی جمع آوری کمک‌های مردمی خصوصا جامعه قرآنی هستند.

حجت الاسلام طاهری، شبکه تبلیغ استان که شامل روحانیون مستقر، ائمه جماعات و امامان محلات شهری می‌شود را یکی دیگر از مقر‌های رزمایش مواسات مؤمنانه در این سازمان بیان کرد و ادامه داد: این شبکه کمک‌های خود را در قالب بهار همدلی جمع آوری و با محوریت نیازمندان خود شبکه توزیع خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات استان نیز در این عرصه نقش مهمی بر عهده دارند، گفت: این شبکه مواسات مؤمنانه نیز در قالب نسیم رحمت در این عرصه نقش آفرین خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر ۵ مدرسه صدرا زیر نظر این اداره کل با ۵۰۱ دانش آموز در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: نقش آفرینی این شبکه در طرح رزمایش مواسات مؤمنانه با عنوان صدرای مهربانی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام طاهری، هیأت‌های مذهبی را یکی دیگر از شبکه‌های اصلی طرح رزمایش مواسات مؤمنانه این اداره کل بیان کرد و افزود: هیأت‌های مذهبی نیز با آغاز این طرح در استان در قالب برنامه‌هایی با عنوان سفره کریمانه در حال ایفای نقش در این رزمایش همگانی هستند و به یقین نقش مهمی در این عرصه بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز در این رزمایش با همه توان در قالب طرح شفقت و همدلی وارد میدان عمل می‌شوند، ابراز کرد: کمک‌های جمع آوری شده در این رزمایش طبق نیازمندان همان شبکه‌ای که اقدام به جمع آوری کرده است، توزیع خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، جمعیت بانوان فرهیخته و قرارگاه فرهنگی بانوان استان را نیز جزء شبکه‌های محوری این رزمایش بیان کرد و گفت: این گروه نیز مواسات مومنانه خود را در قالب طرح مهر مادرانه با محوریت کمک به مادران سرپرست خانواده و نیاز‌های خاص مانند بیماری و اجاره مسکن انجام خواهند داد.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه کانون مداحان استان نیز به عنوان آخرین شبکه طرح رزمایش مواسات مؤمنانه اداره تبلیغات اسلامی استان ایفای نقش خواهند کرد، افزود: هدف ما از شبکه سازی این است که همه گروه‌ها و جامعه هدف اداره تبلیغات استان در این رزمایش درگیر شوند و کمک‌های جمع آوری شده نیز بین نیازمندان همه گروه‌های توزیع گردد تا جامعیت که محور اصلی این رزمایش است، مورد غفلت قرار نگیرد./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات