۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۵۰۷۸۶
امام جمعه همدان:

برخورد با معضلات اجتماعی نیازمند کار مستمر فرهنگی است

برخورد با معضلات اجتماعی نیازمند کار مستمر فرهنگی است
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: بی شک موافق برخورد قهری با معضلات جامعه نیستیم و اعتقاد داریم که کار فرهنگی مستمر می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با سردار کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به ایام ماه رمضان و فضیلت روزهای این ماه اظهار داشت: تعظیم شعائر در ماه رمضان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی باید مانند همه عرصه ها که با اقتدار ورود کرده است با مظاهر روزه خواری در سطح جامعه با اقدام مناسب و درخور مقابله کند.

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت تکلیف مداری یادآور شد: به تکلیف مداری مسئله بسیار مهمی است که انتظار می‌رود همه نهادها و ارگانها نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: بی شک موافق برخورد قهری با معضلات جامعه نیستیم و اعتقاد داریم که کار فرهنگی مستمر می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: فضای جامعه می بایست برای مومنین به گونه‌ای باشد که به راحتی در جامعه بتوانند زندگی کنند و همه ارگانها باید نسبت به آلوده نشدن جامعه به مفاسد و معضلات توجه ویژه داشته باشند./979/د102/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات