۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۵۰۶۶۷
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حمایت از کارگر سبب قوی شدن کشور می شود

حمایت از کارگر سبب قوی شدن کشور می شود
امام جمعه همدان گفت: قوی شدن کشور زمانی محقق می شود که نیروی کار قوی به میدان بیاید و لازمه آن توجه بیش از پیش به جامعه کارگری  است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع اعضای خانه کارگر استان با اشاره به شعارهای سال های گذشته که بیشتر در زمینه اقتصادی بوده است اظهار داشت: مسئله اقتصاد از مسائل مهمی است که مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه افزود: تردیدی در این وجود ندارد که می بایست از جامعه کارگری حمایت صورت گیرد اما معمولاً این مسئله دستخوش اعمال و اختلاف سلیقه ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به جامعه کارگری ابراز کرد: یکی از شعارهایی که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن توجه ویژه داشتند مسأله قوی شدن کشور است و این مسأله زمانی محقق می شود که نیروی کار قوی به میدان بیاید و لازمه آن توجه بیش از پیش به جامعه کارگری  است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به اهمیت توجه به مسأله تولید کارگر و کارفرما گفت: بی شک توجه ویژه به کارفرما و مسأله تولید، تقویت کارگر را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به جایگاه قشر کارگر در جامعه و نجابت آنها اظهار کرد: فعالیت قابل‌ قبول کارگران در جامعه قابل قدردانی است و همه افراد جامعه باید خود را در قبال این قشر دغدغه دار موظف به حمایت بدانند./979/پ203/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات