۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۵۱۰۹۰

مشارکت ۹۰۰ هیأت و مسجد خوزستان در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه

مشارکت ۹۰۰ هیأت و مسجد خوزستان در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه
حجت الاسلام فردآقایی از مشارکت ۴۰۰ مسجد و ۵۰۰ هیأت مذهبی در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه برای تهیه بسته‌های معیشتی نیازمندان خبر داد.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، سرپرست معاونت فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرموده‌های رهبرانقلاب برای کمک به نیازمندان اظهار داشت: در استان خوزستان، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بدین منظور از سوی نماینده ولی فقیه، تشکیل و سازمان به عنوان یکی از اعضای فعال، در آن شرکت کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان داشت: سازمان، ظرفیت‌های مردمی خود را پای کار آورده و ۴۰۰ امام جماعت مساجد سراسر استان که سال‌های گذشته به کمک خیران مراسم افطاری ساده داشتند امسال نذورات را جمع آوری و به بسته‌های ارزاق تبدیل کنند.

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه بسته‌های غذایی برای نیازمندان و فقرای منطقه موجود در همان حوزه فعالیت مسجد اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: ۵۰۰ هیأت مذهبی نیز چنین فعالیتی را پی می‌گیرند تا در قالب طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به یاری محرومان منطقه خود بپردازند.

وی بیان داشت: تبلیغ مجازی برای روحانیت و مبلغان سازمان، حسینیه مجازی ویژه مداحان استان، راه اندازی برنامه صندوق بازی در پیام رسان‌های ایرانی و پویش عبادت خانگی از سوی سازمان برای خانواده‌ها پیگیری می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات