۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۵۱۲۵۴
امام‌جمعه بیرجند:

بسیج و تفکر بسیجی عامل خیروبرکت در کشور است

بسیج و تفکر بسیجی عامل خیروبرکت در کشور است
امام‌جمعه بیرجند با تأکید بر اهتمام نسبت به اندیشه و افکار بسیجی در جامعه، گفت: در هر کجا که بسیج و تفکر بسیجی حضور داشته باشد، در آنجا خیروبرکت می‌بارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در دیدار رییس بسیج صداوسیمای کشور، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) اظهار کرد: مسؤولیت  شما و کسانی که نام بسیجی بر خود نهاده اند بسیار حساس و با اهمیت است.

وی با اشاره به رسالت ویژه صداوسیما در جامعه اسلامی، افزود: کسانی که به نحوی مدرس، مبلغ، امام‌جمعه و امام جماعت هستند و به‌طورکلی همه آن‌هایی که با چشم و گوش مردم سروکار دارند، رسالت خطیری را بر عهده دارند، زیرا هم از نظر ارزش می‌توانند بسیار ارزشمند باشند و  از نوع کار انبیای الهی انجام دهند و هم می‌توانند کار ضد ارزشی کنند که کار شیاطین است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: وقتی از عامل و مجری انواع مسؤولیت‌ها و مشاغل جامعه سؤال می‌شود که چه می‌کنید، می‌توانند پاسخگو باشند، اما اگر از من و شما بپرسند که چه می‌کنید، نمی‌توانیم پاسخ بدهیم زیرا وقتی گوش و چشم مخاطب را تصرف می‌کنیم در درون وی به تولید محتوا می‌پردازیم به طور دقیق اینکه چه تولید می‌کنیم را نمی‌دانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: سخنرانی کردن و تولید فیلم اگرچه خوب است اما باید به نتیجه آن بیشتر توجه کرد؛ از این رو انتظار می رود صداوسیما و رسانه ها به نتیجه و ثمره فعالیت های خود در جامعه توجه ویژه ای داشته باشند.

امام‌جمعه بیرجند اضافه کرد: گاهی نه‌تنها یک فیلم و یک سخنرانی، بلکه یک جمله ممکن است فردی را به راه مستقیم آورده و یا او را برای همیشه گمراه کند لذا باید به تولیدات خود توجه کافی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه هدایت یک نفر ممکن است به هدایت یک خانواده و نسل تبدیل شود، گفت: وهابی‌های گمراه از دوران خوارج و دوران معاویه و مروان گمراه شدند و اکنون نیز هزار و 400 سال می‌گذرد و نسل بعد از نسل همچنان گمراه هستند.

وی در ادامه خطاب به مسؤولان صداوسیما، تأکید کرد: کار شما بسیار با اهمیت است، هم در بعد مثبت آن که کار انبیای الهی است و هم در بعد منفی آن‌که خطرش از خطر ابلیس بدتر است زیرا ابلیس این‌گونه احاطه‌ای بر انسان ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت حاکم شدن تفکر بسیجی در تولیدات رسانه ای، افزود: در هر کجا که تفکر بسیجی حضور داشته باشد، در آنجا خیر و برکت می‌بارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ما باید پاسخگوی نسل‌های آینده باشیم، خطاب به مسؤولان صداوسیما، گفت: در ماه مبارک رمضان در مورد مسائل محتوایی اندیشه کرده و تولیدات رسانه ای خود را به این سمت سوق دهید./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
سلام عزیزانی که موافق راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و قوی شدن وطنمان در حوزه اینترنت و فضای مجازی اند حتما این پویش ک توسط جمعی از دوستان انقلابی ایجاد شده رو حمایت کنند
0
0