۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۵۱۲۵۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

نتیجه اعتماد به دشمن فروافتادن در آتش ذلت و تحقیر است

نتیجه اعتماد به دشمن فروافتادن در آتش ذلت و تحقیر است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نتیجه میل به دشمن و اعتماد به او فروافتادن در آتش ذلت و تحقیر در دنیا و آخرت است؛ زیرا هرگز نمی‌توان به وعده‌هایشان اعتماد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با شماری از روحانیان مبلغ، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نخستین روز ماه رمضان، اظهار کرد: از مجموع سه فراز از سخنان رهبر قرآنی و فرزانه‌مان در اولین روز از ماه رمضان نکاتی دریافت می‌شود که باید مورد توجه همه اقشار به‌ویژه روحانیان مبلغ قرار گیرد.

وی افزود: یکی از قواعد اساسی در زندگی قرآنی، شناخت دقیق دشمن و نهراسیدن و مقابله محکم و قاطع با اوست، نه به دشمن تمایل پیدا کنیم، نه به او اعتماد کنیم، نه اسیر جنگ روانی‌اش بشویم و نه از تهدیدهایش بترسیم؛ بلکه محکم و استوار در مقابلش بایستیم و مقاومت کنیم.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: برای این‌که سه اصل فوق را در زندگی‌مان جاری بسازیم لازم است دل به دشمن ندهیم، فریفته تطمیع و زرق‌وبرق‌ها و وعده‌های او نشویم و به او اعتماد نکنیم.

وی تصریح کرد: نتیجه میل به دشمن و اعتماد به او فروافتادن در آتش ذلت و تحقیر در دنیا و آخرت است. دشمنان همان شیاطین انس هستند که هرگز نمی‌توان به وعده‌هایشان اعتماد کرد و به لبخندهایشان دل بست.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: دشمن برای درهم شکستن اراده اهل ایمان دست به جنگ نرم می‌زند و با شایعه‌سازی، دروغ‌پراکنی، تخریب شخصیت‌ها، بزرگ‌نمایی مشکلات، درشت‌نمایی قدرت دشمن، کوچک‌نمایی قدرت خودی، با انواع ابزار جنگ تبلیغی و رسانه‌ای اهداف پلید خود را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: امید دشمن بیش از آن‌که به تلاش خودش باشد به جهل و ناپختگی و سست ایمانی ما است، چنانچه امام راحل فرمود: دشمن همیشه حرف‌های خود را از لسان خودی‌ها می‌زند. راه مقابله با این ترفندهای شیطانی، مراقبت دقیق از چشم و گوش و قلب به‌عنوان منابع واردات و صادرات خطورات و اخبار شیطانی است.

حجت‌الاسلام خادمی اظهار کرد: همین جاست که باید مراقب عناصر نفوذی دشمن و حرکات و سخنان آنان باشیم، دشمنان دوست‌نما را که به دشمن، نشانی می‌دهند و چراغ سبز نشان می‌دهند و در لباس‌ها و مناصب حساس و غیر حساس نفوذ پیدا می‌کنند را بشناسیم و اجازه ندهیم در برنامه‌ریزی و مدیریت کشور حضور داشته باشند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
سلام عزیزانی که موافق راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و قوی شدن وطنمان در حوزه اینترنت و فضای مجازی اند حتما این پویش ک توسط جمعی از دوستان انقلابی ایجاد شده رو حمایت کنند
0
0