۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۵۱۲۶۱
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

رزمایش مواسات صحنه‌های زیبایی از همدلی مردم ایران خلق کرد

رزمایش مواسات صحنه‌های زیبایی از همدلی مردم ایران خلق کرد
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اجرای رزمایش همدردی و کمک مؤمنانه مواسات در کشور، صحنه‌های زیبایی از همدلی و همدردی مردم ایران اسلامی خلق کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در جمع مسؤولان استانی، با تأکید بر مشارکت همگانی در رزمایش مواسات، اظهار کرد: دایره همدردی و کمک مؤمنانه در رزمایش مواسات بسیار گسترده است؛ ازاین‌رو همه اقشار می‌توانند به تناسب موقعیت و توان خود در این راه گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هم مشارکت مردم ایران در این رزمایش بسیار خوب و در شأن این ملت بزرگ بوده است، افزود: درواقع مواسات و کمک مؤمنانه مردم به اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا جهادی در ادامه جهاد و دفاع مقدس بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه رزمایش مواسات فرصت مغتنمی بود و صحنه‌های زیبایی خلق کرد، اضافه کرد: ملت ما در دفاع از سلامت به‌خوبی درخشیدند همان‌گونه که در دفاع مقدس درخشیدند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اجرای رزمایش همدردی و کمک مؤمنانه مواسات صحنه‌های زیبایی از همدلی و همدردی در ایران اسلامی خلق کرد که در اذهان مردم ایران و جهان ماندگار خواهد شد.

وی تصریح کرد: خلق این صحنه‌های زیبا از کمک مؤمنانه و مواسات به‌ویژه در ایرانی که با هسته شیعه مدیریت می‌شود پیام مهمی را به دنیا مخابره می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه همه باید در این رزمایش به تناسب توان خود مشارکت کنند، افزود: افراد و گروه‌های مختلف در اجرای این رزمایش آتش به اختیار باشند اما آتش بیار نباشند؛ چراکه در رزمایش مواسات اسم مهم نیست، رسم مهم است و همه باید به فرمایش رهبری معظم انقلاب عمل کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ارزش و کرم انسان‌ها در دشواری‌ها شناخته می‌شود، اظهار کرد: انسان در رفاه و آسایش بیشتر امکان دارد دچار غفلت شود اما در پیچ‌وخم و دست‌انداز غفلت او کم می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در بلایا و امراض هم این‌گونه است که وقتی گرفتاری جسمی و روحی پیدا می‌کنیم این گرفتاری به ما تلنگر می‌زند و یکی از درس‌های کرونا هم این بود که خیلی‌ها را از خواب غفلت بیدار کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
الان چطور با اجبار باید به مردم سلامتی داد! کسی که رعایت نکند به جامعه ضرر می زند، مثل کسی که گناه می کند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
سلام عزیزانی که موافق راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و قوی شدن وطنمان در حوزه اینترنت و فضای مجازی اند حتما این پویش ک توسط جمعی از دوستان انقلابی ایجاد شده رو حمایت کنند
0
0