۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۵۱۴۲۷
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «چهل جرعه نور» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «چهل جرعه نور» منتشر شد
چهل جرعه گوارای آب حیات برگرفته از آیات و روایات در زمینه ایجاد نگرشی دیگر به یک زندگی خدا محور است که به صورت یک شبکه به هم پیوسته گردآوری و ترجمه بلاغی شده است.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «چهل جرعه نور: شبکه ای از آیات و روایات منتخب در مورد زندگی» و ضمن بیان پرسشی در باره موضوع این اثر اظهار داشت: آيا برای گشودن قفل های ناگشوده در عرصه های مختلف زندگی و ارتباط از قبیل: ارتباط با ماوراء، ارتباط با خود، ارتباط با همنوع، و ارتباط با طبیعت، خواهان کلیدهای طلایی نیستیم؟ تا از این بن بست های زندگی خارج شده و حیات طیبه الهی را تجربه کنیم.

وی گفت: مجموعه حاضر چهل جرعه گوارای آب حیات برگرفته از آیات و روایات در زمینه ایجاد نگرشی دیگر به یک زندگی خدا محور است که به صورت یک شبکه به هم پیوسته بر اساس منطق برنامه ریزی، گردآوری و ترجمه بلاغی شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام که رسالت خود را طراحی سیستم های زندگی براساس نگرش اسلام قرار داده است امید دارد خوانندگان حقیقت جو، با دقت در ساختار و ترتیب گزاره ها و کیفیت ترجمه آن ها که ترجمه بلاغی است، نگرش و حسی راه گشا نسبت به حجاب بیابند.

پهلوانی به معرفی کتاب «چهل جرعه نور: شبکه ای از آیات و روایات منتخب در مورد زندگی»ر پرداخت و اظهار داشت: این اثر به همت عبدالحمید واسطی تألیف شده که در موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام تهیه و منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «چهل جرعه نور: شبکه ای از آیات و روایات منتخب در مورد زندگی» با 64 صفحه در سال 1391 منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات