۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۶۵۱۵۹۵
مدیر مدرسه علمیه تخصصی معراج خبر داد؛

برگزاری دوره‌های توانمندسازی در مدرسه علمیه تخصصی معراج

برگزاری دوره‌های توانمندسازی در مدرسه علمیه تخصصی معراج
حجت‌الاسلام پور حسینی از برگزاری دوره‌های توانمندسازي با رويكرد توليدات علمي فرهنگي در مدرسه علمیه تخصصی معراج خبر داد.

حجت‌الاسلام سید علی پور حسینی، مدیر مدرسه علمیه تخصصي معراج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مدرسه تخصصي معراج در نظر دارد پيرو فرمايشات رهبر معظم انقلاب جهت رشد چشمگير توليد به‌واسطه کارگروه‌های چهارده‌گانه خويش دوره‌های توانمندسازي با رويكرد توليدات علمي فرهنگي را برگزار کند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصي معراج با اشاره به عناوین دوره‌های توانمندسازی، اظهار کرد: دوره‌های تخصصی با «کاغذ کاغذ یه قیچی»، «در محضر قرآن»، «متفکر»، «بازی»، «احکام نوجوان»، «کلاس داری»، «خندون»، «ب مثل بازی دیجیتال»، «ضربان آموزش‌وپرورش» و «نمایش عروسکی» در این مدرسه برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان و نحوه ثبت‌نام متقاضیان ابراز کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها از 3 فروردین هم‌زمان با عید بزرگ مبعث تا 13 تیرماه، ولادت امام رضا(ع) می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

حجت‌الاسلام پور حسینی با بیان این که شروع دوره از 18 تیرماه تا 18 مردادماه خواهد بود، اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این دوره‌ها با ارسال عدد دوره به مدیر کانال merags در پیام‌رسان ایتا می‌توانند جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است، مدرسه علمیه تخصصی معراج با دو رویکرد تربیت طلاب در رشته تخصصی اخلاق جریان ساز در سطح 2 و 3 و همچنین هم‌افزایی و ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه و هدفمند در عرصه کودک و نوجوان تأسیس‌شده است./864/ت310/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات