۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۵۱۶۸۹
در راستای اهداف نیات موقوفه مرحوم فرجاد؛

تأمین کتاب جهت تجهیز کتابخانه های مورد نیاز مناطق محروم توسط مرکز نشر هاجر

تأمین کتاب جهت تجهیز کتابخانه های مورد نیاز مناطق محروم توسط مرکز نشر هاجر
مرکز نشر هاجر تأمین کتاب جهت تجهیز کتابخانه های مورد نیاز مناطق محروم در راستای اهداف نیات موقوفه مرحوم فرجاد را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشستی با موضوع تامین تعدادی کتاب های مورد نیاز مناطق محروم به جهت پوشش نیات موقوفه مرحوم فرجاد با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسامی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی و احمد شایانفر، مدیر عامل مرکز نشر هاجر با متولیان موقوفه مرحوم فرجاد در دفتر مرکز نشر هاجر برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد که مرکز نشر هاجر وابسته به حوزه های علمیه خواهران نسبت به اعلام نیازمندی ها و تأمین کتاب جهت کتابخانه تعدادی از مدارس علمیه خواهران و طلاب مناطق محروم اقدام کنند که مبلغ دویست تا سیصد میلیون تومان در سال برای این امر از سوی موقوفه پیش بینی شده است.

تأمین کتاب جهت تجهیز کتابخانه های مورد نیاز مناطق محروم توسط مرکز نشر هاجر

مختصری از زندگینامه واقف:

عباس علی فرجاد واقف در سال 1399 در شهر اراک متولد شد و تا کلاس نهم متوسطه قدیم مشغول تحصیلات خود را ادامه داد.

در آن سال به علت فوت پدر خود، به ناچار به جهت هزینه های تحصیل و زندگی خود و مادر مجبور به فعالیت های اقتصادی در کنار کسب علم شد.

جوانی وی با زعامت و مرجعیت حضرت امام خمینی(ره) و حماسه 15 خرداد سال 1342 سبب جذب نامبرده در فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اسلامی افزون بر مشغله های دیگر وی شد.

وی در سال 1340 به ناچار به تهران عزیمت کرد و ادامه فعالیت خود را در آنجا پایه گذاری کرد و منشاً خدمات اسلامی، سیاسی و اقتصادی مناسبی شد.

از جمله نیات واقف تهیه کتاب های مذهبی و مناسب جهت تجهیز کتابخانه ها و طلاب مناطق محروم است./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات