۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۶۵۱۹۳۲
آیت الله صدیقی:

غرب و اروپا مدیون مقاومت و حزب الله هستند

غرب و اروپا مدیون مقاومت و حزب الله هستند
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر مقاومت و حزب الله نبودند گرگ‌های درنده‌ای مانند داعش منطقه و اروپا را از بین می‌بردند، اروپایی‌ها و غربی‌ها مدیون مقاومت و حزب الله هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز در سخنانه آدینه ای خود با بیان این که انسان باید به الگوهای الهی خود اقتدا کند و راه سعادت را در پیش بگیرد، گفت: انسان باید با استفاده از فرصت های خود در دنیا مسیر سعادت زندگی خود را در پیش بگیرد.

وی افزود: اگر کسی در دنیا پدر و مادر، استاد و محیط خوب داشته باشد توفیق شامل حال او شده و به نوعی هدایت می شود تا مسیر درست را در پیش بگیرد،کسانی که در راه خدا و اجرای قانون الهی مجاهدت می کنند انسان های الهی هستند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که انسان می تواند با جان، آبرو و مال در راه خدا مجاهدت کند، اظهار داشت: رزمایش کمک های مؤمنانه، دفاع از حرم و دفاع از سلامت مجاهدت در راه خداوند است.

وی با اشاره به مجاهدت شهدا در راه خدا ادامه داد: شهدا مجاهدان الهی هستند که برای نجات بشریت همه نوع خون جگر را تحمل کردند، فکر احساس و اندیشه انسان در تکوین مورد هدایت الهی است و در مرحله تشریع باید تلاش کنیم که نور علم خاموش نشود و تربیت شویم.

آیت الله صدیقی در ادامه با اشاره به تأثیرات کرونا در جهان ابراز داشت: امروز کرونا جهان و اقتصاد را با چالش جدی مواجهه کرده است، آیا وقت آن نشده که دنیا به خدا باز گردد و به قدرت الهی تکیه کند؟

وی عنوان کرد: بلای جهانی مدیر جهانی می خواهد، در لیالی قدر از خدا فرج امام زمان(عج) را درخواست کنیم تا طبیب الهی همه دردهای بشر را درمان کند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این که ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشید، خاطرنشان کرد: مردم در قالب کمک های مؤمنانه به یاری نیازمندان آمدند و حماسه ای ماندگار ثبت کردند، مردم، دانشجویان و طلاب برای کمک به نیازمندان و بیماران جهاد کردند و حتی جان خود را به خطر انداختند تا بیماران تنها نباشند.

وی با اشاره به هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب در  مشکلات مختلف و بحران کرونا اضافه کرد: امروز با هدایت رهبر معظم انقلاب مشکلات و تهدیدات را تبدیل به فرصت کرده ایم، باید مراقب باشیم از این جهاد الهی عقب نمانیم و هر مس هرکاری که می تواند باید انجام دهد.

آیت الله صدیقی با تأکید بر استفاده از فرصت های ماه مبارک رمضان گفت: باید از فرصت های ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را ببریم و کارنامه خود را اصلاح کرده و در مسیر الهی قدم برداریم.

وی با تبریک میلاد مبارک امام حسن(ع) افزود: امام مجتبی(ع) با سیاست الهی توطئه معاویه را خنثی کرد و زمینه ساز قیام امام حسین(ع) شد، ما نیز باید در همه مسائل وظیفه خود را بشناسیم و بر اساس آن عمل کنیم.

امام جمعه موقت تهران با محکومیت اقدامات اخیر مستکبران و غرب علیه مقاومت و حزب الله اظهار داشت:  فکر می کنند حزب الله حزب کوچکی در گوشه ای است، در حالی که حزب الله ملت لبنان است و لبنانی ها حزب الله را جزء لاینفک کشور خود می دانند.

وی با اشاره به خدمات جبهه مقاومت به جهان ادامه داد: اگر مقاومت و حزب الله نبودند گرگ های درنده ای مانند داعش منطقه و اروپا را از بین می بردند، اروپایی ها و غربی ها مدیون مقاومت و حزب الله هستند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
ولادت اسوه کرامت، صبر و بندگی خدا، امام مجتبی علیه‌السلام مبارک
2
0
حسنی باشید
Iran, Islamic Republic of
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
ميلاد قدسی سبط اکبر قدیس ولایت امام مجتبی علیه آلاف التحیة والثناء ،شافع يوم الجزاء و كريم أل الله را به حضرتتان تبريك مي گویم .
و بر این تبریک از محضرقدسی كريم اهل البيت، رجاء کرامت
دارم .
1
0