۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۵۲۸۱۸
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی:

تقدس امر تدریس، اساتید حوزه را مقید به حضور جهادی در این عرصه کرده است

تقدس امر تدریس، اساتید حوزه را مقید به حضور جهادی در این عرصه کرده است
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: تقدس امر تدریس، اساتید حوزه را مقید به حضور جهادی در عرصه فضای مجازی برای ادامه مباحث درسی کرده که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست فعالیت‌های علمی تبلیغی مدرسه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، ضمن تشکر از اهتمام اساتید به تدریس از طریق فضای مجازی، اظهار کرد: تجربه جدیدی که در ایام کرونا در عرصه آموزشی به وجود آمد می‌تواند شروع خوبی برای استفاده بهینه و بیشتر از این فضا در راستای عملکرد ارتقایی مدارس علمیه باشد.

وی افزود: اساتید محترمی که تقدس امر تدریس آن‌ها را مقید به حضور جهادی در عرصه تدریس فضای مجازی کرده است سالیان سال در تربیت طلبه اهتمام ویژه‌ای داشته و دارند و این حضور خود را در ایام کرونا، با قوت ادامه دادند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه حضور جهادی اساتید برای تدریس در فضای مجازی، جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: درواقع تقدس امر تدریس، اساتید حوزه را مقید به حضور جهادی در عرصه فضای مجازی برای ادامه مباحث درسی کرد که جای تقدیر دارد.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به راه‌اندازی سطوح درسی جدید در این مدرسه، گفت: انتظار می‌رود با ورود مباحث جدید، تأثیرگذاری بیشتری در عرصه‌های گوناگون تبلیغی را در استان از طلاب و اساتید این مدرسه شاهد باشیم.

وی به برگزاری جلسات اخلاق در مدارس علمیه نیز اشاره کرد و گفت: اساتید در رشد اخلاقی و معنوی طلاب مؤثر هستند و طلبه‌ها باید اخلاق عمل را در طی تحصیل از اساتید خود دریافت کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: هر چند استفاده از محضر بزرگان در مباحث اخلاقی فرصت مغتنمی است اما ارتباط اساتید در طی دوران تحصیل، تأثیر بسزایی در رفتار و منش طلاب خواهد داشت.

گفتنی است، اساتید مدرسه در این نشست، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای ارتقای وضعیت آموزشی، اخلاقی و تبلیغی بیان کردند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات