۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۵۳۲۷۶
مدیر حوزه علمیه مرکزی:

راه حل مسئله فلسطین، اعطای حق تعیین سرنوشت به فلسطینی ها است

راه حل مسئله فلسطین، اعطای حق تعیین سرنوشت به فلسطینی ها است
حجت‌الاسلام سپاسی گفت: بهترین راه حل مسئله فلسطین، اعطای حق تعیین سرنوشت به فلسطینی ها است که در این صورت اسرائیل غاصب جایی در منطقه نخواهد داشت.

حجت الاسلام کاظم سپاسی مدیر حوزه علمیه مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه فلسطین عمیق ترین زخم دنیای اسلام است، گفت: هدف از اشغال فلسطین توسط قدرت‌های استکباری جلوگیری از قدرت یافتن مسلمانان است.

حجت الاسلام سپاسی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن روز قدس، عنوان کرد: امام خمینی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس بر خلاف دسیسه‌های استکبار موجب عدم فراموشی قضیه فلسطین شد.

مدیر حوزه علمیه مرکزی هدف نهایی از زنده نگه داشتن روز قدس را نابودی غده سرطانی اسرائیل دانست و افزود: در نگاه رهبر انقلاب مسئله فلسطین مربوط به جغرافیای خاص نیست؛ بلکه قضیه اول جهان اسلام است.

‏وی با بیان اینکه مسئله فلسطین تنها به دست مسلمانان قابل حل است، اظهار داشت: از زمان تاسیس رژیم منحوس صهیونیستی خاورمیانه هیچگاه روی آرامش به خود ندیده است و در تمامی جنگ ها، اختلافات و ترورها اسرائیل نقش اول را ایفا کرده است.

حجت‌الاسلام سپاسی با اشاره به واهمه صهیونیست ها از آوازه حاج قاسم سلیمانی، ابراز کرد: آرمان حاج قاسم سلیمانی آزادی قدس و مظلومان بود و این سردار بزرگ در جبهه مقابله با استکبار و صهیونیسم به شهادت رسید.

مدیر حوزه علمیه مرکزی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص راه حل مسائل فلسطین، گفت: بهترین راه حل، اعطای حق تعیین سرنوشت به مردم فلسطین است که در این صورت دیگر جایی برای اسرائیل جنایتکار در منطقه نخواهد بود.

وی افزود: نابودی، سرنوشت محتوم رژیم‌صهیونیستی است و تا آن زمان باید مسلمانان در سرتاسر دنیا، روز قدس را زنده نگه دارند و بر نامشروع بودن رژیم صهیونیستی تاکید کنند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
دستان بسیاری در کارند که مسئله قدس را به حاشیه ببرند
0
0