۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۶۵۳۳۶۹
دبیرکل عصائب اهل الحق:

نابودی رژیم صهیونیستی و پایان حضور آمریکا در منطقه «حتمی» است

نابودی رژیم صهیونیستی و پایان حضور آمریکا در منطقه «حتمی» است
دبیرکل عصائب اهل الحق عراق طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس نابودی رژیم صهیونیستی و پایان حضور آمریکا در منطقه را امری حتمی دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت که ضرر رژیم صهیونیستی فقط برای فلسطین و فلسطینیان نیست بلکه این رژیم برای کل جهان عرب ضرر دارد.

وی با اشاره به فتواهای شهید صدر مبنی بر مشروع بودن عملیات‌های استشهادی مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی تاکنون مسئله فلسطین در وجدان امت اسلامی وجود دارد.

الخزعلی اظهار داشت:اعلام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی به منزله یادآوری مجدد این مسئله برای کل دنیا است.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق ترور شهیدان ابومهدی المهندس و شهید سلیمانی را جنایت بزرگ قرن توصیف کرد و گفت که این ترور با تصمیم رژیم صهیونیستی و به دست آمریکا صورت گرفت.

الخزعلی گفت: منافع رژیم صهیونیستی ایجاب کرد که ترور حاج قاسم سلیمانی صورت گیرد زیرا او منبع تهدید علیه این رژیم بود و از مقاومت علیه این رژیم در هر منطقه از دنیا حمایت می کرد.

وی تاکید کرد که خون شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس آتش مقاومت را به جهنمی تبدیل خواهد کرد که منافع آنها را از بین خواهد برد و طرح هایشان را به شکست خواهد کشاند.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت که پایان دادن به حضور نظامی آمریکا در عراق و منطقه امری حتمی است و این وعده ای است که ما داده ایم و به آن متعهد هستیم. 

وی افزود: نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی از سرزمین های عربی و قدس ما بعد از پایان دادن به حضور نظامی آمریکا در کشورمان امری حتمی است.

ارسال نظرات