۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۵۳۸۰۹

انتشار صلیب بیت لحم

انتشار صلیب بیت لحم
کتاب دو جلدی صلیب بیت لحم خاطرات یک یهودی صهیونیست و ساکن سرزمین‌های اشغالی فلسطین است که به مرور زمان به یک منتقد رژیم صهیونیستی تبدیل می‌شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، انتشارات رسول آفتاب کتاب صلیب بیت لحم را با ترجمۀ دکتر سیدمجتبی عزیزی روانه بازار نشر کرده است.

کتاب دو جلدی صلیب بیت لحم خاطرات یک یهودی صهیونیست و ساکن سرزمین‌های اشغالی فلسطین است که به مرور زمان از یک نیروی تربیت‌یافته در کیبوتص‌های اسرائیلی به یک منتقد رژیم صهیونیستی تبدیل می‌شود و سرانجام با مشاهدۀ نهایت جرایم ضد بشری اسرائیل، به یک مسیحی ضد صهیونیست تغییر مذهب می‌دهد. او برای این که رد گم کند، نام خود را به «روی توف» تغییر می‌دهد.

 روی توف قصد جداشدن از رژیم صهیونیستی را دارد. دستگاه‌های امنیتی رژیم که از این موضوع اطلاع پیدا کرده‌اند، برایش دردسرهای فراوانی ایجاد می‌کنند تا این که در نهایت مجبور به فرار از اسرائیل و مهاجرت به شرق آسیا می‌شود.

روی در خاطرات خود بیان می‌کند که دومین تلاش برای ترور او هنگامی صورت می‌گیرد که او برای حفظ جان خود سعی دارد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در یکی از کشورهای آمریکای لاتین پناهنده شود./925/د102/ب1

انتشار صلیب بیت لحم

ارسال نظرات