۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۵۳۹۳۸
حجت الاسلام شکریان:

سرگرم شدن به حواشی‌های زیان بار و جناح بازی آفت نمایندگان مجلس است

سرگرم شدن به حواشی‌های زیان بار و جناح بازی آفت نمایندگان مجلس است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: سرگرم شدن به حواشی‌های زیان بار، جناح بازی و باندگرایی آفت مهم پیش روی یک نماینده مجلس است.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم با پیام مقام معظم رهبری، تلاش در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور را یکی از وظایف مهم مجلس عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس یازدهم باید همه توان خود را در جهت خدمت به مردم بکار گیرند.
 
وی با بیان این که مجلس یازدهم باید مجلسی در تراز انقلاب اسلامی باشد، افزود: چنین مجلسی باید تمام قد در برابر دشمنان نظام بیاستد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مجلس شورای اسلامی باید آینه تمام نمای اقتدار ملی و مقابله سیطره خواهان جهانی باشد، تصریح کرد: مبنا و معیار تصمیم گیری یک مجلس انقلابی باید آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نخست مجلس یازدهم باید رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی که به واسطه تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران به وجود آمده، مجلس یازدهم باید در بی اثرکردن این تحریم‌ها پیشگام باشند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که امام خمینی (ره) مجلس را در رأس همه امور دانستند، افزود: این تعبیر مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باید در همچون چراغی مبنای حرکت نمایندگان مجلس باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مجلس یازدهم باید همه توان خود را در جهت تحقق اهداف عالی نظام اسلامی به ویژه در سال جهش تولید به کار گیرد، بیان داشت: به طور حتم با قانون گذاری صحیح در مجلس شورای اسلامی، شاهد رشد و توسعه همه جانبه کشور در بخش‌های مختلف خواهیم بود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود، تقوا و انصاف را از جمله ویژگی‌های مهم نماینده در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: یک نماینده در تراز انقلاب هیچ گاه حب و بغض‌های شخصی و جناحی را ملاک تصمیم گیری‌های خود قرار نمی‌دهد.
 
وی، پاک دستی و پرهیز از تفکر اشرافی را از جمله دیگر ویژگی‌های نماینده در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: نماینده پاک دست، امانت دار و وظیفه شناس به طور حتم مورد توجه و نقطه امید مردم خواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که یک نماینده در تراز انقلاب اسلامی نباید فرصت ارزشمند خدمت به کشور و مردم را صرف مسائل حاشیه‌ای و بی ارزش کند، بیان داشت: سرگرم شدن به حواشی‌های زیان بار، جناح بازی و باند گرایی آفت مهم پیش روی یک نماینده مجلس است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات