۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۵۳۹۷۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

کشور نیازمند مدیرانی از جنس مردم و با تفکر اصیل انقلاب است

کشور نیازمند مدیرانی از جنس مردم و با تفکر اصیل انقلاب است
حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که نیاز امروز کشور مدیرانی از جنس مردم و با تفکر اصیل انقلاب است، گفت: مدیر با تفکر اشرافی گری اثر مثبتی برای کشور و مردم نخواهد داشت.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم با پیام مقام معظم رهبری با بیان این که یک نماینده مجلس در نظام اسلامی باید روحیه انقلابی داشته باشد، گفت: مردمی، ساده زیستی، ظلم ستیزی و اخلاص از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده انقلابی است.
 
وی با بیان این که یک نماینده در تراز انقلاب اسلامی باید دشمن شناس، استکبار ستیز و فارغ از هرگونه تعلقات دنیوی باشد، افزود: نماینده‌ای که وقف جریان‌ها و گروه‌های سیاسی شود هیچ گاه نمی‌تواند در مسیر خدمت به مردم گام بردارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه دغدغه یک نماینده انقلابی باید خدمت به مردم، انقلاب و نظام اسلامی باشد، بیان داشت: نماینده‌ای که به غیر از این امور بیاندیشد، هیچ آثار وجودی برای کشور و مردم خود نخواهد داشت.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، اشرافی گری را یکی از آفت‌های مهم پیش روی مسؤولان کشورمان معرفی کرد و گفت: وجود چنین تفکری در میان مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی با آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب و مورد توجه امام راحل و مقام معظم رهبری در تضاد است.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که نماینده مجلس باید در خدمت انقلاب، نظام و ملت ایران باشد، خاطرنشان کرد: یک نماینده تراز انقلابی، مدافع حقوق محرومان و مستضعفان جامعه است نه این که حامی جریان‌ها و باند‌های قدرت و ثروت باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که طبقه محروم و مستضعف جامعه با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند، تصریح کرد: یک مجلس به عنوان خادم مردم در مهم‌ترین مرکز قانون گذاری کشور باید بستر‌های لازم به منظور رفع مشکلات اقتصادی این مردم محروم را فراهم کند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ساده زیستی باید مهم‌ترین شاخصه مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد، بیان داشت: مدیری که با این تفکر بیگانه است درک صحیحی از دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی مردم نخواهد داشت.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که مردم مدیری را از جنس خود می‌دانند که حرف و عمل او یکسان باشد، تصریح کرد: نماینده‌ای که پس از انتخابات وعده‌های خود را فراموش می‌کند و تنها به فکر تأمین منافع حلقه نزدیکان خود است هیچ گاه در تراز انقلاب اسلامی اسلامی نخواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نیاز امروز کشور مدیرانی از جنس مردم و با تفکر اصیل انقلاب است، خاطرنشان کرد: مدیر با تفکر اشرافی گری و بیگانه با مشکلات و گرفتاری‌های مردم هیچ اثر مثبتی برای کشور و همچنین مردم ما نخواهد داشت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات