۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۵۴۱۸۸
با معرفی ترجمه بنگالی دیوان شعر امام(ره)؛

ششمین شماره ماهنامه «نشر بنگال» در بنگلادش منتشر شد

ششمین شماره ماهنامه «نشر بنگال» در بنگلادش منتشر شد
ششمین شماره ماهنامه «نشر بنگال» در حوزه کتاب با معرفی ترجمه بنگالی دیوان شعر حضرت امام خمینی(ره) به همت رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ششمین شماره ماهنامه «نشر بنگال» در حوزه کتاب با معرفی ترجمه بنگالی دیوان شعر حضرت امام خمینی(ره) به همت رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش منتشر شد.

نمایه‌سازی و معرفی کتاب «دیوان اشعار امام خمینی(ره)»، «هیمو ده»، «اشعار نذرل (نذرل مخفف نام قاضی نذر الاسلام شاعر ملی بنگلادش است)» و «نبوغ پارسی» در این شماره از ماهنامه آمده است.

در بخشی دیگر، کتاب‌های «ریاضت کشی صوفیانه: دروس اصیل نظری و عملی»، «عمر خیام»، «روال زندگی من»، «روبروی ستارگان» و «فرهنگ صوفی و انگیزه صوفیانه» معرفی شده است.

این نشریه با هدف رصد و پایش جامعه و فرهنگ کشور بنگلادش، نمایه‌سازی از آخرین کتب تألیف و یا چاپ شده به زبان بنگالی و در جهت عملیاتی سازی برنامه پیشنهادی و مصوب شده رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش برای سال 1399 با عنوان «نشر بنگال» از این شماره مجله‌ای به همین نام و به صورت ماهنامه تقدیم خوانندگان خواهد شد.

در این مجله، تمامی اطلاعات لازم در مورد هر کتابی که اخیرا در بنگلادش تألیف و به زبان بنگالی چاپ شده باشد، شامل نام اثر، نویسنده، تاریخ نشر، نام ناشر و تعداد صفحات و چکیده‌ای از مطالب کتاب و سرفصل‌های آن نمایه‌سازی و به همراه تصویر جلد اثر معرفی می‌شود./د102/ف

د/ ششمین شماره ماهنامه «نشر بنگال» در بنگلادش منتشر شد

 

ارسال نظرات