۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۵۴۲۵۹
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

خیزش مردم آمریکا علیه ظلم و بی عدالتی،محصول جهانی شدن اندیشه امام خمینی است

خیزش مردم آمریکا علیه ظلم و بی عدالتی،محصول جهانی شدن اندیشه امام خمینی است
حجت الاسلام والمسلمین جلالی بااشاره به این که امام خمینی(ره) دنیا را از غفلت زدگی نجات داد،گفت: حوادث روزهای اخیر آمریکا نتیجه گسترش و جهانی شدن اندیشه‌های امام راحل است.
حجت الاسلام والمسلمین محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را یکی از بزرگترین دستاورد‌های امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: ایشان با حمایت و پشیبانی مردم حرکتی را آغاز کردند که دنیا را مبهوت خود کرد.
 
وی معتقد است که انقلاب اسلامی ایران نگرش را در جهان تغییر داد و در این زمینه افزود: در چهار دهه اخیر به برکت انقلاب اسلامی ایران بسیاری از ملت‌های آزادی خواه جهان علیه ظلم و بی عدالتی قیام کردند و ایستادند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که امام خمینی(ره) دنیا را از غفلت زدگی نجات داد و بیدار کرد، بیان داشت: آنچه که در روز‌های اخیر علیه بی عدالتی و نژاد پرستی در آمریکا می‌بینیم نتیجه گسترش و جهانی شدن اندیشه‌های امام راحل است.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: دیگر دنیا ظلم و بی عدالتی علیه بشریت را بر نمی‌تابد؛ حکام فاسد و ظالم دنیای امروز باید به ظلم، بی عدالتی و جنایت علیه بشریت پایان دهند در غیر این صورت محکوم به نابودی هستند.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی (ره) دین و ارزش‌های معنوی را به صحنه زندگی فردی و اجتماعی ملت ایران آورد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت اندیشه‌های ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، کشورمان بر مدار و محور معنویت و دین در حرکت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دین و ارزش‌های معنوی تنها در مسائل فردی خلاصه می‌شد اما بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با پیروزی نهضت انقلاب ارزش‌های الهی و معنوی را به متن جامعه آوردند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران، دست طمع کار بیگانگان از منابع داخلی کشورمان را قطع کرد و آن را به ملت بازگرداند، بیان داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب، حکومت وقت کاملا‍ تحت سلطه اجانب قرار داشت.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران معتقد است که بسیاری از منابع ملت بزرگ ایران به دلیل وابستگی و زیر سلطه بودن حکومت منحوس پهلوی از سوی بیگانگان به تاراج رفت و در این باره خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استقلال و آزادی را به این ملت بزرگ هدیه دادند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که امروز ایران اسلامی آزادانه، مستقل و بدون وابستگی در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و بین المللی حضور و نقش آفرین است، تصریح کرد: این در حالی بود که حکام پهلوی بدون جلب نظر غرب به ویژه آمریکا و انگلیس توان انجام هیچ کاری را نداشتند./950/ت310/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات