۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۵۵۶۳۶
مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان عنوان کرد:

برگزاری مسابقه «کرامت آسمانی» ویژه کودکان و نوجوانان در دهه کرامت

برگزاری مسابقه «کرامت آسمانی» ویژه کودکان و نوجوانان در دهه کرامت
امیدی گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت به منظور شناساندن سیره رفتاری حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) مسابقه کتابخوانی کرامت آسمانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، ام کلثوم امیدی گفت: مدیریت حوزه های علمیه خواهران همدان، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت به منظور شناساندن شخصیت علمی، عملی، اخلاقی و اجتماعی  حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) مسابقه کتابخوانی برگزار می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان  افزود: این مسابقه تحت عنوان «کرامت انسانی» ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران برگزار می شود.

وی افزود: با عنایت به وجود خواهران طلبه مستعد در زمینه نگارش قصه های کودکان و نیز تصویرگری کتب قصه و همچنین نیاز مبرم جامعه هدف به شناختن معارف اسلامی و آشنایی با زندگی امامان معصوم (ع) این مسابقه برگزار می شود.

وی با اشاره به رسالت اصلی حوزه علمیه خواهران که تعلیم و تربیت بانوان می باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه بانوان می باشند، امید است با ورود بانوان طلبه به جامعه شاهد تحولات مثبتی باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: با وجود شیوع ویروس کرونا و لغو کلاس های حضوری و تبدیل به غیرحضوری و مجازی، حوزه علمیه خواهران دست از اهداف خویش نکشید و بانوان طلبه در کنار تحصیل، به فعالیت های جهادی ادامه دادند.

ارسال نظرات