۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۶۵۶۰۳۷
میرکل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

ترویج گفتمان انقلاب و مبانی اسلام ناب، رسالت نهادهای فرهنگی

ترویج گفتمان انقلاب و مبانی اسلام ناب، رسالت نهادهای فرهنگی
حجت الاسلام شکریان، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و تبلیغ اصول مبانی اسلام ناب مهم‌ترین رسالت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و حاکمیتی دانست.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از نهادهای فرهنگی با نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و تبلیغ اصول مبانی اسلام ناب مهم ترین رسالت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و حاکمیتی است.
 
وی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و پیروزی آن با رهبری و هدایت های داعیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح احیاء گر اسلام ناب بود و امروز جمهوری اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی اثر گذار است.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص ترویج مبانی اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی، افزود: امروز همه دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی و غیر حاکمیتی زیر نظر دفتر معظم له نسبت به دغدغه های ایشان مسؤول هستند و باید برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و اسلام ناب همت مضاعف داشته باشند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و در عرصه های مختلف بین المللی اشاره و تصریح کرد: ظرفیت عظیم جمهوری اسلامی و توانمندی دانشمندان و جامعه  نخبگانی کشور ایران اسلامی را در سطح بالایی از لحاظ علمی و فن آوری های نوین قرار داده است و باید از همین ظرفیت ها و توانمندی ها در جهت رونق اقتصادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد هم بهره گرفت.
 
وی با اشاره به این که تحریم ها و توطئه های چهل ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی، بستری را برای رشد و تعالی همه جانبه نظام فراهم کرده است، گفت: امروز به برکت خودباوری که امام راحل در ملت ایران نهادینه کرده، کشورمان به قدرتی بلامنازع در منطقه و جهان تبدیل شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه سخنان خود به وجود مشکلات اقتصادی در سال های اخیر اشاره و با وجود تحریم های ظالمانه، تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی جامعه اسلامی با نگاه به بیرون از کشور حل شدنی نیست و نسخه شفابخش اقتصاد کشور در درون کشور است و باید از همه ظرفیت های داخلی و کمک به تولید ملی و رونق آن می توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد.
 
حجت الاسلام شکریان به وجود چالش ها و معضلات در حوزه فرهنگ اشاره و خاطر نشان کرد: مسأله فرهنگ مورد تاکید همیشگی رهبر معظم انقلاب است و امروز جامعه  از آسیب های اجتماعی متعدد رنج می برد که باید با همفکری و هم اندیشی دستگاه های فرهنگی و نهادهای حاکمیتی برای رفع و کاهش آن برنامه ریزی داشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توجه به حوزه فرهنگ یک ضرورت مهم و انکار ناپذیر است، تصریح کرد: نباید به بهانه مسائل اقتصادی، توجه به مباحث فرهنگی مورد بی توجهی قرار گیرد./950/د103/ف

منبع: مهر
ارسال نظرات