۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۶۵۶۰۶۷
حجت الاسلام خوبانی:

برخورد قاطع با ویژه خواری و زنجیره فساد در کشور یک مطالبه عمومی است

برخورد قاطع با ویژه خواری و زنجیره فساد در کشور یک مطالبه عمومی است
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: اقدامات قاطعانه آیت الله رئیسی در برخورد با ویژه خواران و مفسدان اقتصادی بسیار ارزشمند و مورد حمایت آحاد ملت ایران است.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد شهید آیت الله بهشتی(ره)، ایشان را شخصیتی اثرگذار و از یاران صدیق امام راحل معرفی کرد و گفت: اقدامات اثرگذار شهید بهشتی در مجموعه قضائیه و همچنین تدوین قانون اساسی ماندگار شده است.

وی بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی شهید بهشتی برای نسل جوان امروز تأکید کرد و افزود: آن شخصیت انقلابی و ولایی، تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود در مسیر آرمان های انقلاب و امام راحل حرکت کرد.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای بازخوانی سیره عملی آن شخصیت اثرگذار انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: آن شخصیت بزرگوار همواره به دنبال حاکمیت ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه بود.

وی  با اشاره به این که شهید بهشتی در مقابله با جریان های انحرافی و التقاطی پیشگام بود، تصریح کرد: تلاش های روشنگرانه آن روحانی انقلابی، موجب برملا شدن چهره واقعی جریان نفاق در کشور شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که شهید بهشتی با قدرت در برابر جریان نفاق ایستاد، خطرنشان کرد: این یار صدیق و وفادار به انقلاب هر اندیشه ای که به دنبال انزوای تفکر ولایت فقیه بود را باطل می دانست.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که شهید بهشتی(ره) هر چه در توان داشت برای اعتلای اسلام و انقلاب صرف کرد، گفت: در نگاه متعالی آن شهید بزرگوار هر اندیشه ای که با موازین دینی و انقلابی انطباق نداشت مطرود بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برخورد قاطعانه دستگاه قضا با ریشه های در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در دوره مدیریت جدید دستگاه قضا، شاهد برخورد قاطع با عوامل فساد و دانه درشت ها در کشور هستیم و این مسأله بسیار امید آفرین است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که برخورد با باندها و زنجیره فساد در کشور یک مطالبه عمومی است، خاطرنشان کرد:  اقدامات قاطعانه آیت الله رئیسی در برخورد با ویژه خواران و مفسدان اقتصادی بسیار ارزشمند و مورد حمایت آحاد ملت ایران است./950/ت310/ق

ارسال نظرات